Wednesday, April 15, 2009

Sayang

Kisah aku dgn bf aku bukan la thrill mane pun nak aku citer kat sini. But juz wanna share with you our first experience in having sex. Drpd article yg aku baca, aku realize yg sbnarnyer klu kiter buat hubungan seks dgn org yg kiter sayang lg best drpd org yg kiter baru kenal atau minat. Sebabnye korang pun blh faham sendiri kan? Aku dgn bf aku mmg dah lame couple. Thn ni dah hampir 5 tahun. Smpai satu tahap yg aku rasa tak sabar sgt nak kawin dgn dier. Rasa sayang yg sgt byk buat kitorg slalu rasa terangsang biler ader physical contact antara kitorg. Dlm sms kitorg selalu share feeling masing2 everytime we get very close to each other. So one day bf aku bergurau and suggest kitorg book satu bilik kat hotel utk experience mcm mane feeling klu btl2 buat seks. Aku sbnarnye hampir je setuju. Tp org ramai ckp jgn percaya sgt dgn lelaki. Biler dah dpt aper dier nak, mesti kiter akan ditinggalkan. Aku rasa semua perempuan pun tak sanggup hilang dara kat lelaki yg tak blh dipercayai kan? Sejak drpd tu aku byk test bf aku. Just nak tgk yg dier btl2 tak sayangkan aku dan nak aku jd isteri dier in the future. So one day lps btl2 sure, aku bgtau dier yg aku dah book bilik kat hotel. He was surprised, of course. Dier tanya aku btl ke aku btl2 ready utk semua ni. Aku juz bgtau if the time comes and we are not ready, then we still have a chance to spend the night together. Dan aku blh imagine betapa seronoknye dpt tido dlm pelukan org tersayang, even kitorg tak buat pape. Dipendekkan citer, biler sampai je dlm bilik hotel kitorg tak tau nak start mcm mane. Nampak sgt yg kitorg nervous. So aku bukak tv. Sbb tak nak bg suasana sunyi sgt. Biler nampak bf aku baring atas katil, aku pun baring sblh dier. Aku letakkan kepala atas dada dier. Pstu aku peluk kuat2. Tibe2 bf aku bgn dan letak kepala aku kat bantal. Dier mengiring dan terus cium mulut aku. Sblm ni kitorg memang pernah kissing. So biler dier cium aku lame2 for the very first time, aku rase biasa je. Tp aku rasa btl2 menggeletar biler dier dah start selak baju aku. Aku tak melawan biler dier bukak baju aku satu2. Sampai la pakaian dalam. Aku rasa segan jugak bogel btl2 dpn dier. Tp sifat cool dier buat aku jd more relax. Bf aku ajak mandi same2. Dlm bilik air kitorg kissing lg skali. Dier bisikkan kat telinga aku yg aku still blh decide skrg. Nak teruskan atau tidak. Dlm keadaan mcm tu aku tak mampu nak bersuara. Aku cuma cium mulut dier dan harap dier faham decision aku. Lepas mandi aku tgk kote bf aku tegang. Tp aku tak pikir ape2 sgt sbb dier pernah ckp kote mmg tegang klu sejuk. Aku baru terpikir nak pakai baju tido biler aku sedar bf aku dah peluk aku dr belakang. Dier tarik tgn aku ke katil dan ckp "Abg nak sayang..." Dier baringkan aku. Lepas tindih aku, kami kissing. Kali ni lebih lame sampai aku hampir tak cukup nafas. Sambil cium, tgn bf aku dah start ramas tetek aku. Aku cume mampu pejamkan mata sbb dah start stim. Biler bf aku hisap tetek aku dier senyum. Aku tanye knapa. Dier ckp tak sangka puting aku kaler pink. Sbb sblm ni dier cuma blh raba. Hari ni dier nak explore semua. Biler dah puas kejekan tetek aku, dier cium mulut lg... Aku dengar bf aku merengek. Mayb sbb aku gsk kepala kote dier time cium mulut. Aku amik kesempatan tindih dier plak. Aku cium seluruh bdn sampai ke kote. Kote bf aku memang dah btl2 tegang. Tp aku tak nak rushing. Aku jilat batang kote dan mula masukkan dalam mulut aku. Aku hisap sampai bf aku gelisah menahan stim. Aku sengaja buat tak tau. Nak tgk setakat mana dier blh b'tahan...Time tu bf aku hulurkan kondom, mintak aku pakaikan. Lps puas hisap kote bf aku, aku cium pipi, hidung, dahi dan leher dier. Aku tau bf aku dah btl2 stim sbb dier dah mula raba pussy aku. Aku agak tergamam sbb bf aku dah mula mainkan peranan. Aku terbaring dan bf aku menggosok pussy aku sampai aku merengek kuat. Aku sempat memandang bf aku. Dier senyum, suka mendengar aku merengek. Melihat situasi tu, bf aku dgn nakal tanya aku "Knape syg? Syg nak aper?" walaupun dier tau aper yg aku inginkan time tu. Cuma dier nak dengar aku sendiri yg mintak. Biler aku tak menjawab, dier mula masukkan jari ke dalam lubang, aku memeluk bf aku dgn kuat. Dier tetap setia menggosok dgn lebih laju. Akhirnya, aku tak mampu lg bertahan. Aku genggam kote bf aku dan dier faham aper yg perlu dilakukan. Dier merenggangkan kaki aku dan mula menggesel kote kat bibir pussy aku. Biler kote dah dimasukkan, aku seboleh2nye tak nak bf aku tau sakitnye time kote dijolok. Habis cadar katil aku ramas utk tahan sakit. Bf aku janji yg dier akan jolok dgn perlahan. Tp henjutan yg perlahan, susah utk memecahkan selaput dara. Tiba2 bf aku henjut dgn sekali jolokkan yg kuat dan aku tau selaput dara aku dah pecah. Faham dgn kesakitan aku, bf aku menarik semula kote dan menjolok kembali dgn perlahan. Aku tau bf aku berusaha keras menahan nafsu asalkan aku tak sakit. Aku tau dier memang desperately nak henjut kote dalam pussy aku. Sbb tu aku bgn dan usap pipi dier dan yakinkan dier yg aku dah tak sakit. Dier balas dgn memelukku dan mencium bibir aku. Sambil tu aku dpt rasakan dier dah mula mulakan rentak henjutan yg agak terkawal dan kami sama2 bekerjasama memuaskan antara satu sama lain. Aku kemut kote dgn kuat dan aku tau bf aku suka dgn kemutan tu. Aku plak time tu dah btl2 stim sampai aku rasa biler2 masa je aku blh capai klimaks. Masa tu baru la aku faham perasaan time having sex with your loved ones. Diorg tak selfish. Sbb diorg sayangkan korang. Cuba korang bayangkan klu korang buat dgn lelaki yg korang baru kenal. Aku rasa impossible dier nak tunggu korang kurang rasa sakit sbb pecah dara sblm diorg jolok lebih dalam. Mayb diorg akan ignore je korang terjerit2 sakit. Yg penting diorg puas. Henjutan kote bf aku dah makin laju. Dier ramas tetek aku dan menghisap puting satu per satu sambil memejam mata dgn kuat. Biler sampai saat yg aku rasa bf aku akan pancut air mani, aku terus peluk dier. Sbb aku tak lupa yg dier pernah ckp nak aku peluk time dier pancut. Utk bagi kekuatan katanya. Bf aku membalas pelukan aku dan dgn tersekat2 dier bgtau yg dier sayangkan aku dan mintak aku jgn tinggalkan dier walau aper pn yg jadi. Aku cuma angguk. Dgn sekali henjutan yg lebih dalam, bf aku pancut ke dalam pussy aku. Time tu aku dpt rasa time tu la kemuncak cinta kitorg. Kitorg buat seks sbb perasaan cinta. Bukan sbb nafsu je. Guilty tu memang la ader. Tp sekejap je. Sbb at least kitorg dah rase perasaan 'yg indah' tu. Sampai skrg kitorg slalu terkenang2 experience malam tu. Dan kitorg realize yg experience tu buat kitorg makin sayang antara satu sama lain. At least biler dah try kitorg dah tak ader curiosity atau tertanya-tanya camne la rasa time buat seks. Sbb selagi tak try, time tu la hati kiter meronta-ronta nak suruh kiter try. Tp aku tak galakkan korang buat tau. Kadang2 kitorg slalu gak gurau biler nak buat lg. Tp kitorg memang dah tekad nak try skali je. Biarla skali je sbb skali tu la yg buat benda tu special. Biler dah ulang2, jd tak special la kan? Hehe... Okla...Aku stop kat sini...Korang doakan la kitorg cpt2 kawin ek...Bye...

No comments: