Wednesday, April 15, 2009

pepek

aku pelajar adalah pelajar lelaki yang agak cemerlang kat kolej aku,aku sentiasa mendapat 3.5 point ke atas setiap semester. pada sem yang baru ari tu, lec aku yang bernama lisa ajak kuar makan kat mcd yang berdekatan ngan rumah die.kami makan berdua untuk celebrate kejayaan aku dapat A+ dalam subjek die..aku pon ikut..waktu tu pkul 4.30 abis kelas die. sedang berborak selepas makan..aku terasa pening dan tertidur..aku rasa die letakkan sesuatu dalam air aku..sebab die suruh aku tunggu kat meja.. sedar2 je aku terasa diriku diikat.dekat katil dan x berpakaian..tiba2 pintu bilik di buka dan aku melihat lec aku dgn 4 orang lec ppuan lain masuk dan mengatakan selamat datang ke bilik nikmat..aku terkejut dan malu kerana aku x berpakaian..bilik yang di lengkapi aircond tu membuat aku terasa membeku sejuk.. pn lisa duduk di tepi katil dan meminta maaf kerana membuat aku begini..meraka terpaksa kerana masing2 ade niat nk dapatkan tubuh aku sejak dari awal aku masuk ke kolej tu lagi. aku cuba menjerit tp sia2 kerana rumah tu jauh dari rumah orang.pn lisa cakap aku xperlu malu.die kata aku xperlu risau kerana bile selesai semua..die akan lpas kan aku..kemudian pn mai, lec aku yang ajar subjek 3D datang dan mencium dahi aku sambil berkata pelahan, awak la satu2 nya pelajar yang membuat kami x tido malam.aku xtau plak..tp aku pnah ternampak puan mai menggosok pepeknya kat tandas kolej.patut xmarah bile aku buka pintu.aku xtau ade orang kat dalam.rupenye die melancap. masing da buka baju..mereka menjilat2 badan aku..aku terasa geli..konek ku mulai keras..tiba2 pn sarah.yang mengajar subjek IT, (bkan lec yang ajar aku) memegang konek aku dan mencium kpala konekku di ikuti yang lain2.. konek ku yang 7 detengah inci itu di urut..aku terasa nikmat semasa tangan2 lembut memegang konek aku. tiba2 puan lisa mengangkat 1 botol kosong (1mL) dan kencing di dalamnya.di ikuti 2 orang lec aku..yang lain xde rasa nk kencing kot.kemudian straw di sambung2 mnjadi panjang supaya senang aku sedut.mereka memaksa aku sedut air dalam botol..aku xmahu..tp terpaksa juga..kerana pn lisa menampar aku..aku akur..sedut jugak..tiba2 aku terasa kelainan bile air suci mereka masuk dalam mulut..aku jadi ketagih..aku meminta dan merayu pada mereka..tp mereka cakap xda rasa nk kencing.. pn aina, lec bahasa inggeris mengulum konek ku..aku mendengus kesedapan dan mengeliat..sambil di perhati oleh 4 orang lec aku..dgn rakus nye konek aku digigit,di sedut dan di kulum laju2..aku semakin hanyut.. aku minta di lepaskan ikatan..sebab x selesa.. pn aina membuka ikatan..aku cakap aku xtau buat macam mana..pn aina pon mengajar aku..menjilat pepek..aku main lidah kat celah pepek die..dan menyedut kelentit die..tiba2 ade air terpancut..rasa payau je..aku tanya..air ape tu..die kata tu la air mani saya..aku mengerti dan meneruskan menjilat..die mengepit kpala aku dgn kuat..kerana x tahan..kemudian die menonggeng dan menyuruh aku menjilat bontot die..aku cakap geli..tiba2 pn lisa sebat aku dgn rotan..dorang paksa aku..aku terpaksa buat..jilat sekali rasa geli..kali kedua melekat mulut kat lubang bontot die..rasa seonok sangat..bau yang wangi bg aku.. selesai mnjilat bontot die..die baring dan kangkang..aku tanya nk wat ape.. die suh naik atas die..aku naik dan die memegang konek aku..dan memasukkan kedalam lubang..kemudian die menyuruh aku hayun kedalam.mula2 aku kekok..lama2 aku mula biasa..konek aku berdenyut dan terasa nk putus sedap sedap sangat dalam tu..hangat dan berair..lec aku yang lain melancap dan memancutkan air mani dorang dalam botol..aku tersenyum..ketagihan aku bakal terubat..setelah puas..pn aina terus turun dan tido di lantai..dekat 1 jam aku layan die..39 kali die klimak,35 kali aku terpancut..sampai aku jolok pon terkuar2 air mani aku yang kat dalam pepek die.. kini tiba giliran puan lisa..pepek die yang kemerahan aku lihat jelas semasa aku minghidu bau pepek die..hancing..aku jilat dan die mendengus..aku asyik sangat sebab bau pepek die wat aku khayal..puan aina tanya..nk tgk die berak x..aku cakap nk..die suruh aku tadah kedua tgn..aku tadan dan bontot die btol2 atas tangan aku..die kuarkan taik die..aku terasa geli,hangat dan ghairah..kemudian taik die aku jilat sampai licin..kat bontot die aku jilat..kudian, puan aina menyuruh aku baring..aku dirigol tanpa belas..die main konek aku macam menunggang kuda.. dia gigit tetek aku.. aku hanya mendengus kesedapan..nafas pn aina sama macam nafsu die.kencang..beberapa kali air mani ku terpancut dalam pepek die yang comel..die melayan nafsu die dgn penuh nikmat..aku bagaikan kayu..hanya mampu diam dirogol..begitu juga dgn lec aku aku dirogol,di tampar sekuat ati..di berak kat muka..kencingkan..tp demi mereka yang berjasa pada aku..yang memberi ilmu..aku terpaksa biar kan tubuh aku di ratah oleh isteri2 gersang..semua nya isteri orang.. konek aku pulak macam nk patah..dihenjut2 4 orang lec lpas puan aina..setiap sorang pasti nk layan konek aku dekat 2 jam..banyak air mani aku di bazirkan..aku ingat 1 ari..tp seminggu aku kene layan bile dorang nk..aku semakin suka di rogol..setiap malam..paling kurang sorang sejam..aku kene layan..sebelum balik..dorang bg aku rm 500..duit aku layan dorang..tp aku x ambik..memadai la itu utk aku balas jasa dorang..dorang puji aku..aku cakap, aku sanggup jadi hamba nafsu wanita..aku sanggup di gunakan utk nafsu mereka. selang 2 ari lpas seminggu tu..aku diajak pn lisa ke situ lagi..katanya ade orang nk mintak servis..rupenye, membe2 kelas dan junior aku yang mintak..dorang simpan perasaan kat aku..aku diikat dan dirogol lagi..aku relakan..pn lisa ajar membe ngan junior aku macam mana nk main..tp aku mintak dorang berak dan kencing dlu untuk aku..aku dapat lebih dari yang aku nk..aku gembira sangat..junior aku suka isap konek aku..die kata macam isap lolipop..ade jus kuar.. aku geram tgk pepek junior aku..xde bulu,tembam,ketat..aku minta di lpaskan..kemudian aku main junior aku selepas aku puas kan pn lisa dan membe aku..dekat 4 jam..die kata nk stop..pepek die rasa sakit..sebab lama sangat..aku cakap aku xpuas..terus aku jilat bontot die, aku main bontot die..susah nk masuk sebab x d usik.. last ramai gak yang asyik mintak aku servis..aku rela jadi laki murahan semata2 nk puaskan ppuan..walaupun kadang2 aku rasa malas..pnat..tp aku ikutkan jugak..demi nafsu mereka..aku sanggup ape saje.. pn aina dan puan lisa aku dgar ngandung..aku tanya macam mana nk wat..dorang kate xpe..dorang bele anak aku..aku pon lega la.. kadang2 makcik klener pon aku layan gak..die mintak..aku layan la..kat bilik rehat lec ppuan..mana2 girl nk semua aku masuk situ..sebab da kamceng ngan lec..yang tinggal ustazah yang belum kawin tu je..die marah aku.die tau aku main ngan dak kolej..tp nnt aku nk suh pn lisa usha kan..mesti dapat..

No comments: