Wednesday, April 15, 2009

Makwe Kelate

Semasa aku diKelantan, Aku telah diperkenalkan oleh rakan akan seorang awek cun. Gadis ni memang cun dan manja. Gadis ini adalah adek ipar kepada kenalan rakan aku seorang guru. Awek ni berumur 19 tahun ketika itu. Nak dijadikan cerita pada satu petang sedang aku duduk relax dirumahsewa ku di Bandar Kota Bharu berseorangan, dimana rakan serumah semuanya balik kampong. Aku agak terperanjat diatas kedatangan awek tersebut. Nama awek tu ialah Nurdiayana. Aku panggilnya Ana saja. Aku jemput dia naik dan kami pun berborak diruang tamu sambil menuntun tv. Dari satu cerita kesatu cerita yang kami bualkan. Aku memang geram melihat Ana yang cun dan memakai jean ketat dengan TShirt berlengan pendek. Tubuhnya memang jelas kelihatan membarahikan. Aku cuba merapatinya dengan sedikit demi sedikit. Tiba-tiba aku dapatrasakan bahawa Ana juga maukan sesuatu dari aku, dari tadi dia begitu manja. Aku cuba pegang tangannya, dia biarkan saja. Aku semakin berani, lantas merapatkan lagi kedudukan kami. Kini kami dah duduk berhimpitan, keadaan semakin panas. Aku belai rambutnya..memicit-micit bahunya dan cuba merapatkan mukaku ketelinganya. Aku hembuskannafasku ketelinganya perlahan, Ana kegelian dan meramas tangan ku erat. Akusemakin berani lantas mulutku terus saja mengucup mulutnya, reaksiku berbalas, kini kami berkucupan danberkkuluman lidah diantara satu sama lain. Aku makin panas begitu juga Ana. Tangan ku terus memainkan peranannya dari satu tempat kesatu tempat akuterokai pada tubuh Ana. Ana semakin tenggelam dalam khayalan pelukanku. Aku semakin berani dan telah dapat melemaskan Ana. Aku terussaja meramas teteknya, sambil tangan kiriku meraba dan menggosok dicelah kelangkangnya. Ana semakin berdegus nafasnya dengan ngeliatan manja. Akurasakan seolah-olah telahdiberi izin untuk terus meneroka tubuhnya. Entah bagaimana aku berjaya membuka butang jeannya lantas menarik zipnya kebawah, perlahan aku londehkan seluarnya kebawah. Kini jeannya telah tertanggal yang tinggal hanya seluar dalam berwarna pinknya. Aku terus meraba dan mengulit buritnya. Dapatkurasakan burit Ana telah lencun dengan air berahinya. Underwarenya ku lurutkan juga. kini terbukalah rahsia Ana yang selama ini menjadi idaman setiap lelaki. Burit Ana memang tembam,bulu-bulu halus menutupi tundunnya. Ku lihat Ana sudah jauh tenggelam lemas dek nafsu berahinya. Dia seolah-olah merelakan apa saja perbuatan ku. Dipendekan cerita, kini Ana telah berjaya ku telanjangi keseluruhannya. Begitujuga dangan diriku. Kami kini sama-sama tenggelam dibuai rasa berahi yang amat sangat. Ana lebih banyak menyerah dan sesekali membalas tindakan ku dengan ngeliatan berahi. Jari jemari ku sesekali terjelus kedalam lubang buritnya yangbasah. Ana kulihat semakin menyerah. Perlahan-lahan ku kangkangkan kakinya lantas aku mula menjilat burit Ana. Ana kekejangan kesedapan bila saja aku menghisap kelentitnya. Semakin lama semakin kuat dengusanya. Tiba-tiba Ana kekejangan menahan rasa klimax kesedapan yang amat sangat. Saja aku biarkan dia orgams dahulu. Kemudian aku mulakan terokaanku, aku mamasukan senjataku sedikit demi sedikit shingga hilang semuanya kedalam burit Ana. Ana terus tenggelam keghairahan yang amat sangat, dayungan kusemakin kencang dan terus kencang mencari lubuk bahagia. Setelah lebih 40minit aku mendayung dengan rakusnya akhirnya aku terdampar. Aku pancutkan maniku kedalam burit Ana. Ana kepuasan yang amat sangat. Kami tertidur buat beberapa ketika. Setelah terjaga, kubisikan ketelinga Ana, Ana hanyatersenyum puas dan memeluk tubuhku erat. Senjata ku mengeras kembali, Ana mula perasan, dan kami sekali lagi mengulangi perbuatan berahi tadi. Kali ini Aku betul-betul meneroka burit Ana. Selepas dari itu, Ana pasti akan datang kerumahsewaku bila saja rakan-rakan ku tiada dirumah.... maka berulang lah lagi lakunan-lakunan berahi kami. Aku dan Ana semakin berpengalaman... kini kami dah pun menjadi suami isteri yang sah.

No comments: