Wednesday, April 15, 2009

jojek

cerita nya bermula begini,nama ku yalah ijam, pada july 2006, aku masuk tingkatan 6, di sebuah sekolah di kuching. hal ini kerana aku tidak masuk menyambung belajar di U kerana aku terpaksa berjauhan dgn family dan rakan2 ku.... maklum lah U itu dekat skudai johor.... Di sekolah aku di masukkan di kelas L6A5, ini kerana aku menolak untuk ke aliran sains.... selain itu, dalam kelas sastera terdapat ramai gadis dara kn... Bermula dgn perangai aku yang cukup nakal dan cepat naik angin, aku kerap mengusik pelajar2 perempuan dlm kelas ku.... dalam kelas ku terdapat seorang pelajar yang bernama zetty.... aku cukup berminat dgn nya... ini kerana body nya yang solid, payudara nya yang besar dan muka nya yang cute... hal ini yang menyebab ku geram sekali, apabila melihatnya..... kadang ku rasa nak meramas payudara nya yang besar itu, tp itu hanya hayalan ku sebelum ku tidur dlm kelas... pandekkan cerita, kami telah di bahagi kan ke beberap kumpulan untuk menyaipkn satu kerja khusus.... takdir yang menyebelahi aku, aku di samakan satu kumpulan dgn zetty, pada waktu petang kami terpaksa berkumpul dgn ahli kumpulan masing2 untuk menyiapkan tugas tersebut... memendangkan zetty x ada transport untuk hadir pada petang itu, aku pun mengajak dia untuk menumpang motorsikal honda ex-5 ku, pada mula dia enggan namun akibat terpaksa dia pun menumpang sajalah.... selepas petang itu, selesai kami menyiapkan tugas tersebut, aku menghantar dia pulang, tetapi akibat menbawa dia pusing satu bandar kuching dulu sebelum ku antar dia plg.... di situ aku interview dia tentang bf dia, tp dia cakap dia tak penah ada bf....... dlm pkran ku ini peluang ku... yeah... selepas ptg itu, dia kerap kuar dgn ku shingga dia dihistiharkan sebagai kekasih ku.... selepas dia menjadi kekasih, ini lah time aku untuk test dia punya nafsu.... pada mula memang payah bagi untuk mencium dia... tetapi selepas lama kelamaan dia pun terjebak otak kuning aku ni.... cerita tentang first sex kami, pada bulan 7 2008, lama ngak aku cople dgn dia nie,..... selepas plg, dari ujian percubaan STPM, aku menghantar dia pulang, pulang awal kan time exam jadi xda org lah kat rumah dia... aku pun cakap aku ingin beromen dgn dia pakai baju sekolah,dia pun tanpa segan lagi dgn aku trus bawa aku masuk rumah dia... pada mula, aku duduk kat katil dia dan tunggu dia, dia pun datang dan bawa air dgn ku... dia hanya memakai singlet dan skirt sekolah saja... dia duduk di sebelah aku dan tangan mula lah dtg gatal menyentuh paha nya... alangkah terkejut aku, bila dia cakap yang dia mahukan aku untuk meromen nya habis2.... jadi aku kisz dia, lidah bermain lidah,kemudian dia menjialat leher aku, dan menghisap telinga aku.... gelir sungguh aku di buat nya.... selepas itu ake meramas payudaranya yg gebur itu, tetapi dia cakap xmahu dramas dia mahu hisap... jadi aku hisap lah sepuas2 ati ku... sehingga merah puting nya.... aku pun bertanya kepada nya tentang puki nya... dia menjawab dgn ku bahawa dia adalah untuk aku,jd ku terus main puki nya dgn tangan ku.... ketat sungguh puki nya, maklum lah masih dara dan tak penah di sentuh oleh laki... lagipun hasil usaha ku menjadi cikgu nya telah berjaya, kerana dia telah mahir dalam kiszing dan blow job... pukinya pun telah berair jadi aku meminta izin dgn nya untuk menjilat puki nya, kerana setiap kali kami beromen dia saja yang lebih menghisap pelir ku... kerana dia suka bermain dgn nya.... kemudian setelah aku menjilat puki nya, lama juaga aku jilat hmpir2 stengah jam kerana puki nya harum.. pandai dia jaga puki... sbb itu ku sayang benar2 kat dia... selepas itu, dia menghisap pelir ku yang xsberapa besar cuma 6 inci saja... akibat kecelakaan syaitan yang menghasut ku, ku terus mengajak nya untuk ku membenamkan pelir ku ke dalam puki nya... dia setuju memandang dia sayang dan pecaya pada ku... aku pun menjolok pelir ku kedalam puki nya, pada mulanya memang sendat, akibat tekanan ku yang kuat, puki dia koya sedikit, terkeluar lah darah dara nya.... tetapi pelir ku masih d dalam puki nya... dia meraung kesakitan, terlihat air mata nya yang jatuh... tatapi aku menghalang nya untuk mengerluarkan pelir ku... aku menyuruh dia tahan sakit dengan menghisap lidah ku.... aku mula mendayng slow2 and steady, aku tkt dia sakit... lama kelamaan dia menbisikat telinga ku " nyaman lah sayang, kalau boleh jgn cabut" aku menjatuhkan badan nya dan meramas payudar nya dgn ganas, semakin lama semakin laju hayunan ku..... setelah 15 minit mendayung, aku pun terpancut, tapi aku tidak pancut dalam puki nya keran dia tengah subur waktu itu... jadi aku pancut kat mulut nya, banyak sekali air mani ku kat mulut nya, lulau ku terus kissing dia, dan merasa sikit air benih ku itu.... aku tidak puas ati dan mengajak dia sekali lagi... dia pun tanpa sebarang capak dan ok saja... kini kami di posisi 69, posisi yang paling ku gemari... selepas pelir ku kembali tegang, aku menjolok skalai lagi, kali ini dia lagi yang duduk di atas ku.... dia menghayun sendiri badan nya.... sampai waktu aku nk pancut dan dia terus mengulum pelir aku aku sehingga aku pancut habis air mani ku dalam mulut nya... dia gemar menelan air mani ku kerana aku menberitahu nya bahawa air mani lelaki mengandungi vitamin untuk wanita untuk mengekalkan awet muda dan nafsu wanita... oleh setiap kali kami bersama selepas dia pandai buat blow job, dia akan menghisap pelir ku sampai ku pancut.... selepas selesai permainnan kami, aku mencium dahi nya... aku terus mengenakan pakaian aku dan terus pulang dari rumah nya..... keran takut emak nya pulang nanti... selepas kejadian itu, aku dan zetty sering melakukan hbgn seks, kadang di ruang tamu rumah nya, di dalam kereta, di rumah aku, dan kadang menyewa bilik.... hal berlarutan sehingga lah sekarang.. walaupun sekarang aku sudah berkerja di sebuah bank di luar bahagian kuching, namun tiap2 mggu aku akan plg untuk memuaskan nafsu ku bersama zetty, dan zetty juga telah menjadi seorang guru... kini kami berusaha untuk mengumpul duit dan akan bernikah untuk menghalalkan hbgn kami........... akhir kata, sekian terima kasih..... da segala cinta ati perasaan dan tubuh ku adalah milikmu wahai zetty..... tunggu lah abang untuk meminang sayang ah....

No comments: