Wednesday, April 15, 2009

first time memecah perawan

ni kisah benar aqku semas form 3. masa tu aku ada awek yg sama form tapi len kelas. aku dapat tackle nya first tu aku suruh kawan kim salam. ari-ari kim salam je. lama-lama dier tulis surat kat aku nak berkenalan ngan lebih mendalam.apa lagi aku ayatkan ayat power kat dier.lalu masuk lama kami dalam arena puppy love masa tu. time tu aku suka kat awek yg slim... ntah nape,rasanya awek gitu le yg sedap.di umur 30an aku dah tak minat gadis slim ni pasal tulang je lebih.. aku prepare yg berisi gempal taklah gemuk lak.. aku ngan dier escape dari skol kami lepak atas rumah kedai yg kosong aku dah riki port tu. bila line clear tak ada orang kami dengan tergesa-gesa naik ke atas. aku berbual-bual sambil meramas-ramas bauh dada yg kecik serta mengentel-gentel putinhnya yg sebesar jari kelingking dier kesedapan agaknya ku buka bajunya lalu mengomol-gomol bahagian dada berdecit-decit aku mengisap putingnya hingga menegang giler muka dier nak merah padam pusatnya ku jilat mengeliat dier kegelian. semua ni dah aku pelajari dari pelakon-pelon bf dari video yg ku nonton di rumah... aku lurutka pantiesnya dan menyelak rerumput yg pendek tumbuh di tebing pussynya. ku lihat pussy dier berair. biji kelentitnya mengembang. lalu ku attack dengan menjilat- jilat pussy yg berair dengan lahap ku rasa masin-masin. boring menjilat lalu ku isap kelentitnya sehingga tubuhnya kejang.. rupa-rupanya awekku ni dah sampai syurga.... beshnya. kepala butuku dah mencanak giler. lalu ku luaskan kangkangan dier dan butuhku di halakan ke lubang pussynya. amat payah menerobos ketat sangat. gelabah seketika aku apsal tak leh maasuk hole ni detak ati ku... aku dapat idea petua orang lama ku ludah lubang pussynya dan kepala butuku dan ku tusuk penuh hati-hati. puhhhhh! beb amat suspen masa tu..dengan pelinciran yg amat bagus dengan sekali tekan kepala sekali dengan batang masuk tanpa malu ke lubang pussy awek ku.dier kulihat menahan kesakitan air matanya mengalir.. rasa kesal dan kesihan ku hilang bila ku rasa enak sekali.aku terus menyoron-tarik ngan perlahan-lahan agar dier tak merasa sakit.ku keluar si butu ku ni ku lihat darah merah perawan dier melakap di kepala n batang butuku. aku rasa bangga kerana berjaya mendapatkan virgin... kalu mat salleh kena tawa beb. ku masukkan sekali lagi butu ku ke pussynya dan terus menghentam tanpa henti walaupun dier minta di perlahankan aku tak peduli dah sedap beb. pussy yg fit ni amat mengasyikkan. bermacam stailku buat katnya dier mengikut je.sejak ari tu awekku ni jadi hamba sex ku..asal ada luang tempat tetap ku terjah dier dengan butuku. selepas kami break dier terus dengan aktiviti sexnya polis,kawan skol dsb.aku dengan misiku juga sex tetap diteruskan bila aku kawin aku dah tobat lebih kpd. keluarga tumpuanku. bekas awekku ni hidupnya amat liar walau dah kawin tetap buat sex ngan suami orang atau sesiapa je yg dapat memuakan nafsu ganasnya...bertobatla......

No comments: