Wednesday, April 15, 2009

memecah perawan

ini kisah ku di maktab di tahun 80 an.. kenangan indah yg takkan ku lupa sepanjang hayatku... masa tu aku involve dgn. seorg. gadis kadazan yg cute, lucy namanya.kami ler couple yg. paling sensasi masa tu pasal berlainan agama. banyak org. cuak ngan kami.walaupun lucy kuat dengan agamanya ia tetap menghormati agamaku dan cintanya padaku amat mendalam.... cuti semester kami telah ke pulau sapi berkhemah dgn. teman2 yg lain. kami amat bergembira berada di pulau yg. legang tu. spt. org. yg berbulan madu lagaknya. malam tu kami semua tidur lewat kerana bersembang-sembang. dekat kul 11.00 malam kami semua beredar ngan pasangan masing-masing masuk ke khemah. dlm. khemah aku ngan lucy mula berkissing berdecit-decit bunyinya. pelerku mengeras giler ku buka t shirt lucy serta branya ku jilat kedua-dua gunung yg kenyal itu penuh lahap lucy menutup mata menikmati rasa yg. merangsang nafsunya dengan penuh khusyuk....ku isap lehernya yg. putih melepak sehingga meninggalkan bekas love bite lucy mengurut-urut pelerku aku turut menguis-nguis kelintitnya yg. membengkak dan berair itu lembut bontot lucy ku ramas dengan lembut. aku menjilat belahan vaginanya dengan rakus tubuh lucy mengeras menahan geli yg. sedap lg nikmat dan mengeluarkan suara halus takut menguatkan suaranya nanti di dengari member2 len... kelentit lucy mengembang aku bertambah bernafsu mengisap-isap dan menjilat menggunakan lidahku walau terasa masin tetap memberi rangsangan padaku.. lucy memeganggang kepalaku spt tidak mau aku beralih dari vaginanya yg dah dipenuhi air lazat..apalagi aku pun kosentrat kat biji kelentitnya sekali kala menjolok lubangnya . tiba-tiba badan lucy dah kejang dan mengigil giler tangannya menekan mukaku ke vaginanya aku rasa lemas tapi ku tahan seronok dengan keadaan lucy yag telah sampai ke puncak.... seterusnya aku pun menhalakan kepala penis ku yg. dah kembang tegang ke arah lubang vagina lucy first ku tekan meleset dari sasaran payah nak di sumbat lubangnya rupa-rupanya lucy masih virgin.ku amik losyen dan lumur kat penisku dan lubang vagina lucy. sekali tekan penisku memasuk lubang yg amat sempit ku lihat air mata lucy mengalir menahan sakit kemasukkan penisku. lalu ku cabut batangku dan menggelap darah perawannya pada sapu tangan akanku simpan sebagai kenangan yang terindah.... lepas tu aku kembali bersatu sehingga air mani terpancut aku rasa amat bahagia sekali.. malam tu aku kerjakan lucy sampai subuh menjelang lucy langsung tak bermaya

No comments: