Wednesday, April 15, 2009

korek

Aku masih ingat aku punya first time mengongkek. Masa tu aku baru form 1. Tak akil baligh lagi. Tahun lepas darjah enam aku baru bersunat. Aku sekolah menengah sebelah pagi, sampai rumah pukul 2 sebab sekolah aku jauh. Lepas balik seolah aku ditugaskan cari rumput untuk kambing aku Mimi. mimi ni berumur dua tahun aku bela dari kecil. sekarang mini dan besar, dia punya burit pun dah mengembang tandanya dah masa nak mengawan. mimi selalu geselkan dia ekor ke buritnya sambil mengembek manja. Bapak aku kata itu tandanya nak mengawan. Abah nak pinjam bandot jiran sebelah nak kahwinkan mimi. Petang tu aku geram tengok burit mimi. Mimi memang manja dengan aku. Kote dah memacak stim tengok burit mimi. inilah masanya aku nak try kote aku. Aku pun dah gian nak rasa macammana gaknya mengongkek tu. Kebetulan aku pakai kain pelekat aje masa tu. aku raba raba dan ramas mimi punya burit. Mimi kegelian, mimi tutup burit dengan ekor. aku cuba korek korek burit mimi, mimi mengembek manja. aku dah tak boleh tahan aku keluarkan kote aku yang tegaang tu talakan di burit mimi. aku cuba tekan kuat kote ake keburit mimi tapi tak leh nak masuk. lubang burit tu kecik, hanya boleh masuk jari kelengking aku aje. aku tak puas hati. Aku tak puas hati. aku balik ambil minyak rambut code10. Aku lumurkan minyak tu keburit dan lubang burit mimi. Aku jugak lumurkan minyak katkote aku. lepas tu aku try sekali lagi masukkan kote aku kedalam burit mimi. selepas dua tiga kali henjut... yessss... boleh masuk. Mimi mengembek kuat. mimi tendang kaki aku. aku tak peduli. aku tekan kote aku sampai masuk kepangkal. uhhhh sedap dan hangat burit mimi, padat dan mengemut ngemut. Aku biarkan kote aku kat dalam burit mimi. aku pegang bontot mimi kuat-kuat supaya mimi tak lari.Lepas tu mimi berhenti mengembek dan menendang. aku sorong tarik kote aku perlahan-lahan di dalam burit mimi. aku nampak mimi dah mula tunjukkan response dia seronok disetubuhi. Sorong tarik aku semakin lama semakin laju. kemutan demi kemutan mimi menambah kelazatan di kote aku.makin lama semakin lazat, uhh aahhh uu ah dan aku rasa kelazatan yang teramat sangat meajalar dari kote keseluruh tubuh badan aku dannnn.... aku terkencing kelazatan didalam burit mimi. Lepas aku cabut kote aku mimi terus duduk mengangkang dan jilat-jilat dia punya burit. aku nampak mimi turut jilat dengan selera aku punya air mani yang keluar membuak2 dari dalam burit dia.......

No comments: