Wednesday, April 15, 2009

BUKIT BARU

aku pelajar dan masih blajar. masa umo aku 18 time nak tgu amik result exam aku dapat sambung blaja kat kolej ni. aku kenal la sowg dak pompuan kat cni nama dia n. nak dijadikan cta aku pun da kenal dia selama 2 mgu. masuk jer minggu ketiga aku cam biasa la bawak dia jalan2 nek mto pastu lepak kat bukit baru penang. 2 memang tempat lepak aku ngan dia pun selama ni. tp e2 len skit kami lepak time tu dah senja. masa tu la dia cta smua pasal dia kat aku. so start dari cni la dia cta yang dia da ilang dara smua2. so aku pun jenis x kisah pasal aku ni bkan jenis amik tau kat orang sangat. pastu dia tanya la aku nya kisah la. so aku story la kat dia. then dia tanya aku penah uat ker. aku trus cakap x penah. aku pun innocent g la masa 2. so dia cakap dia nak ajar sesuatu aku pun jenis yang suka menimba ilmu so aku cakap le truskan la nak aja aper??? then tetiber jer dia pegang adik aku dari luar. terkejut la bdak tu nagn aku skali la terkejut kan.so aku bia je la xkan nak halang plak tempat kami lepak pun cantik dah la x dak owg pastu btu kat c2 pun rata ja kira cam dah jadi macam tilam la. dia suruh aku baring so aku baring jer la dia men lama adik aku sampai tegang sda2 adik aku x berlapis nagn apa2 adh patut la sedap semacam. aku lak yang jadi cam pompuan aku pegi cakap kat dia sedap. ingatkan sampai c2 ja tetiba ble plak dia cakap mana aci sedap sowg2. aku pun tanya blek aper aku nak uat. dia bawak la tangan aku ke bukit2 dia ngan segitiga emas dia. dia suh aku plak menkan. aku dah jadi cam pak turut ikut jer apa yang dia suruh. agak lama la aku men kat dia punya segitiga tu tetiber ader air kuar aku nak tanyer dia kang nampak sangat aku ni tahap bangang melampau so aku truskan la main sambil dia men adik aku. agak lama pastu dia kata x nak masukkkan ka. aku plak tersalah tanya nak masukkan apa. dia tarik adik aku main dekat dia punya lobang sedap siot asa cam nat pancut ja. da agak berair sikt dia ponya lobang 2 dia tarik adik aku masukkan. aku ikut jer dah masuk setengah dia suruh aku men sorong tarik. x lamer aku men pasal aku x reti so aku cakap la aku ak pancut dia cakap pancut kat luar. nak pancut jer aku trus bawak kluar adik aku. sempat lak dia bg tisu kat aku. aku genggam adik aku nagn tisu 2 men skit pastu trus pancut. dia kata nampak sangat sayg x penah men sblom ni. aku pun kene la angguk. x gna la aku tipu pasal dia dah tau. pas pada 2 dia trus jadi awek aku bertahan la 4 bulan pastu clash bab dia dapat batang yang lagi pandai men pada aku.sepanjang 4 bulan 2 mcm tempat kami penah uat kat bukit 2 la tempat paling banyak kat hotel penah tepi pantai kat umah dia jer x penah. aku tima jer la bab aku pun pikir naper aku abiskan teruna aku kat pompuan cam dia cian bini aku nanti. skunk aku da ada awek len yang lebih come dari dia. tapi yang penting awek ni tima aku walaupun aku dah cta benda ni kat dia. dia banyak ubah aku. aku menyesal sebab naper la aku kenal awek aku ni lambat klu x mesti dia yang dapat aku. x pelah benda dah jadi so skunk aku da start nagn kehidupan baru denagn dia. aku x penah sentuh dia lansung lagi stakat ni dan aku harap ini akan berterusan. posa la nafsu dulu kang da dapat yang halal lagi best. sayang ayang. sayang janji sayang x kan ulangi perbuatan sayang. untuk dak2 laki yang virgin lagi2 pk la nanti hampa nak ada bini hampa x takut ka bini hampa 2 cam pompuan yang aku cita. slamat la tuhan nak bagi jalan kat aku nak kuar. ingat nanti hampa ada anak, adik pompuan sepupu, anak menakan pupu, mak menakan, dua pupu,anak menakan. x takutker dpa jadi cam pompuan 2. pk2 kan lah

No comments: