Wednesday, April 15, 2009

nikmat n sakit

citer ni masa aku form5. first time la aku buat smua ni. so rasa teruja la kan.. aku kenal dengan boyfriend aku sebab pada mulanya dia ni abang angkat aku. tapi lepas aku clash dengan boyfriend aku(member abang angkat aku) so abang angkat aku tu terus masuk line. and aku selama ni banyak mengadu masalah dengan dia, so aku xada kesah sangat bila dia luahkan perasaan kat aku. sebab selama ni pun aku dah memang sayang kat dia. first time aku tidur rumah sewa dia kitorang tak buat apa-apa. just malam tu, aku demam. lepas mandi je aku masuk bilik and rest kejap. tapi ada la jugak buat ringan-ringan tu. sebab maybe dia stim tengok tetek aku yang memang top ni. aku saja pakai suar jeans ketat,supaya payah dia nak tarik seluar aku tapi orang dah stim, faham-faham jela. time tu jugak dia tanggalkan baju and seluar aku then time tu jugak aku bogel. bf aku ni memang nampak macam rakus je sebab dari dalam kereta lagi dah sondol leher aku nak buat love bite.time tu dia pujuk aku, nak jolok aku tapi aku xbagi.sakan aku xbagi then die mengalah. tapi aku pun hampir2 hilang kawalan la pas dia jumpa pulak pantat aku. siap jilat2 lagi sampai aku banjir... tapi aku jela yang pancutkan die.aku just goncang2 dengan tangan jer.. not more than dat. kali kedua tu memang hardcore la aku rasa.. and time tu la dara aku hilang. tapi tu aku tak pikir dah.suka sama suka. sampai je dalam bilik dia, dia terus pasang cd blue bg aku tengok.aku pun blur2 lagi time tu, so dia bukak baju aku n tanggalkan bra aku. aku da nervous habis dah.jantung aku nak gugur sebab stim aku dah datang. dapat je bukak bra aku on the spot dia hisap tetek aku. time tu kitorang berdiri lagi. entah bila aku xsedar yang dia tolak aku sampai jatuh atas katil then dia bogelkan aku lepas dia bogel dulu.citer blue yang ada dah xdihiraukan dah.aku baring. kitorang buat french kiss sampai dia melarat2 kat leher,blakang telinga n dagu aku, lovebite penuh kat leher aku. aku layan je dia buat apa kat aku. nak tengok sejauh mana dia boleh layan aku. tapi dia memang power la.. aku suka seba lepas dia kis badan aku sampai bawah pusat.. dia bangun n duduk betul2 depan kaki aku. lepas tu dia bukakkan kaki aku,kangkangkan aku seluas mungkin then dia lekap mulut dia betul2 kat lubang pantat aku pastu dia hisap.kuat gile dia hisap sampai aku rasa air yang ada dalam pantat aku habis keluar semua. lepas tu baru la dia main2 lidah dia kt sekitar pantat aku. dari biji kelentit sampai ke lubang pantat.jari dia jolok lubang pantat aku yang still dara lagi time 2.1 jari je muat..aku meronta2 xnak sebab sakit. lama jugak ida hisap n jilat pantat aku sampai dia puas..lepas tu aku pulak kulum batang dia sampai dia suruh aku stop. kitorang buat doggy, dia henjut aku sampai kepala aku berdarah kene dinding. tahan jela..aku sakit la time tu..aku merengek mintak dia stop tapi dia teruskan jugak,sampai aku bangun n berdiri,tapi aku jatuh semula sebab sakit kat pantat. sekali keluar darah,aku panik jugak tapi kitorang mandi sama2 kejap. part kedua ni aku da release sikit. dia henjut2 aku.sedap sangat time tu..aku terpancut jauh pulak tu.pandai dia main dengan aku.dia jolok je btg dia dalam pantat aku,aku dah merengek2 manja sampai dia sendiri tak tahan. dia tarik batang dia,aku kemut sekuat hati.meang dia mengeluh nikmat la..aku pun merengek2 makin kuat sebab sedap sangat.menggigil badan aku tahan nikmat. "sayang..nak terpancut la." aku mengadu kat dia sambil merengek, dia x percaya. dia ingat aku main2 je. yela, xramai mane la pompuan yang boleh pancut. aku ni punya la menggelupur suruh dia tarik batang dia jap sebab aku dak nak terpancut sangat dah tapi dia teruskan jugak jolok aku.sampai aku tolak dia kuat2 serentak batang dia keluar dari pantat aku, aku pancut tersembur-sembur air keluar.habis basah badan bf aku tu.dia pun macam x percaya je aku boleh pancut sebanyak tu.aku menggeletik la..sedap sangat kuar air pantat.. bf aku sambung jolok sampai dia pancut.pancut dalam pulak tu..bunyi kuat je crett..crett..dalam pantat aku.memang banyak la air mani dida sampai aku teran pun keluar banyak lagi.lepas tu aku tertidur..lama jugak..bgn tidur baru aku mandi.nasib aku tak pregnant. kalau tak tak pasasl2 aku xdapat masuk u. kena kawin awal.lepas tu mak ayah xmngaku anak.hm..sekarang dah 2 tahun benda ni berlaku.dia dah kahwin dah pun.aku? aku yang tinggalkan dia sebab aku tiba2 kena penyakit murung. sampai hampir2 nak jadi gila sebab tekanan perasaan. aku stress sebab kes buat sex ni la sebenarnya. ntahla.setiap kali buat mesti akan ada rasa menyesal punya.nikmat tu hanya sementara

No comments: