Wednesday, April 15, 2009

cubaan pertama

pertama kali aku cuba melakukan hubungan seks ialah sewaktu umur ku 15 tahun.semuanya berlaku secara tidak dirancang. pada satu petang aku berkunjung ke rumah nenek yang terletak disebelah rumahku.kebetulan nenek hendak ke rumah jiran jadi nenek menyuruh aku menjaga farah yang sedang nyenyak tidur di ruang tamu.farah berumur 3 tahun yang dijaga nenek sewaktu ibunya ke pejabat. biasanya pukul 5 petang barulah ibunya datang menjemput. pada mulanya semuanya berada dalam keadaan normal sehinggalah aku dikejutkan dengan pancutan air kencing farah yang tidak memakai lampin.aku segera mengambil kain lalu mengelap air kencing yang bertaburan di lantai.. dan sewaktu aku mengelap bahagian pehanya yang gebu itu aku terpandang bahagian sulitnya yang putih gebu serta berwarna merah. zakarku tiba-tiba mengeras dan jantung ku berdebar-debar. aku nekad dengan masa dan peluang yang ada ,aku ingin merasa bahagian sulit farah yang sedang nyenyak tidur itu.dengan berhati-hati kedua belah peha farah dibuka..seluar yang aku pakai kulondeh setakat lutut. sambil berlutut diantara kedua belah peha farah aku mengarahkan kepala zakarku ke bibir farajnya yang tertutup rapat itu..perlahan-lahan aku mengesel kepala zakarku yang disapu dengan air liur ..puas mencuba namun aku gagal memasukkan kepala zakarku ke lubang farajnya yang kecil itu..oleh kerana terlalu lama tiba-tiba air mani ku memancut keluar. sepantas kilat aku menekan kepala zakarku ke lubang faraj farah dan air mani yang terpancut laju melimpah di sekitar bibir bibir faraj yang kemerahan itu. aku segera membersihkan sisa-sisa air mani yang bertaburan..mujurlah nenek lewat pulang jika tidak pasti aku terkantoi...walaupun gagal namun setiap kali aku melihat farah yang kini berusia 12 tahun pasti terbayang peristiwa pada petang itu...

No comments: