Wednesday, April 15, 2009

Fucking Su Zina

Hai. Let call me Su. Aku nak cerita kisah hidup aku yang aku harap boleh jadi pengajaran untuk adik adik dan anak anak yang nak pergi belajar keluar negara. Aku ni dari keluarga yang baik-baik. Sebelum aku pergi ke England aku berjanji pada emak abah yang aku akan belajar bersungguh-sungguh dan sentiasa menjaga kesucian hidup aku. Janji yang pertama tu aku tunaikan tanpa was-wasas. Tapi janji yang kedua tu aku telah kecundang. Anak mak yang tersayang ni telah sanggup menyerahkan tubuh badan dan dara yang suci ini untuk santapan seorang lelaki.... Aku ni tak lah lawa sangat. Badan tembam dan kurang potongan berbanding dengan kawan kawan aku yang lain. Aku jelous sebab kawan kawan aku ada pak we, tapi tak de yang nak kat aku. Aku pun gersang sangat masa tu. Aku cuba tackle mamat ni baik orangnya, dua tiga bulan dia tinggalkan aku, sebabnya sebab dia nampak aku agak lain mesranya dengan Abang Halim, senior yang tak lulus dan kena buang college yang bekerja secara illegal di kedai buah. Aku seronok melayan Abang Halim, sebab abang Halim put full attention pada aku, taklah macam mamat yang sorang tu. Abang halim taklah hensom mana, muka macam herman tino, orang jawa jugak. Bila dah brake dengan mamat tu, barulah aku rasa seronoknya berada disamping abang Halim. Ya lah abang halim tu bukan student lagi dan banyak masa boleh spent melayan aku. Mula-mula kami jalan ke town sama-sama. Lepas tu abang Halim ajak tengok video sama-sama. Abang Halim tinggal kat atas kedai buah tu. Di situlah bermulanya segala kisah dunia perzinaan aku dengan abang halim. Abang halim ucapkan kata-kata sayang pada aku dan katanya dia bersyukur dapat berkawan dengan aku sebab orang lain pandang sebelah mata aje pada dia. Abang halim luahkan perasaannya pada aku dan banyak cerita kisah hidupnya pada aku. Lama-lama aku tambah rapat dan amat mesra dengan abang Halim. Bagi aku abang halimlah segala galanya buat aku. Mula-mula aku rasa gementar dan seronok masa abang halim belai tangan aku, ramas leher aku dan kucup bibir aku. Aku biarkan dengan rela hati. aku tambah seronok bila payu dara aku yang montok ni dibelai dan diramas manja. Aku tambah stim, kami sama-sama menjamu sup lidah. Disamping tu tangan abang halim tak berhenti2 meramas punggung dan buah dada aku. Abang halim ramas tundun aku sampai membengkak kelazatan. Aku pun lupa ingatan bile kena ramas macam tu, aku balas ramasa dengan meramas batang abang halim yang telah terpacak di celah kelengkang. Aku lupa segala-galanya masa tu, yang aku ingat hanyalah kelazatan yang abang halim berikan. Abang halim baringkan aku atas katil. abang halim bukak baju aku satu persatu. Aku berikan kerjasama untuk bukak pakaian abang halim. Aku dengan abang halim dah telanjang bulat seperti 21 tahun aku dilahirkan dahulu. Kami saling menjamu selera tubuh badan kami masing-masing. Seronok betul bila pantat dara aku abang halim jilat dan abang halim ajar aku hisap batang dia. Lama-lama kau dah tak boleh tahan. Gersang betul aku nak rasa batang abang halim memecak di celah kelengkang aku. Abang halim mintak permision aku nak masukkan batang dia kat pantat aku. Aku tak kata apa, aku bukak pantat aku selebar-lebarnya supaya senang abang halim fucking aku. maka bermulalah perzinaan aku dengan abang halim. batang abang halim yang besar dan padat tu tak henti-henti menujah keluar masuk ke dalam pantat aku yang maha sempit tu. uhhhh rasa macam nak terkeluar isi pantat aku. kelentit aku rasa macam nak tercabut kena lanyak batang abang halim. rasa lazat dan nikmatnya tak terfikir aku selama ini. aku tak terkata apa menanggung kelazatan dan kenikmatan. hanyalah uhh ahhh uuuhhh ahhh aje yang terkeluar dari mulut aku. aku tak dapat tahan, badan aku mengelinjang kesedapan, aku kemut pantat aku sekuat kuatnya, abang halim hentak dia punya batang sedalam dan sekuat hati bila aku buat macam tu. aku rasa kenikmatan dan kelazatan yang tak terhingga meledak diseluruh liang urat saraf aku. barulah aku tahu rupanya macam itu lazat orgsm. kalau aku tahu macamm ni punya sedap dah lama aku mintak abang halim kongkek aku..... lepas aku orgsm abang halim pulak orgsm... oh lazatnya air mani abang halim meledup berdezut-dezut dalam pantat aku. lepas tu membuak-buak air mana tu keluar ikut celah-celah telur abang halim dan kelentet aku. Itulah kali pertama. malam itu kami ulang mengongkek sebanyak tiga kali. Naik longlai pantat aku. Lepas kena kongkek abang halim aku rasa kebas kebas dan sengal-sengal pantat aku. Jalan pun macam tak betul. Esoknya pergi kuliah pun duduk mengiring sikit. Balik kuliah aku ambil cermin muka, aku pergi bilik air dan aku cangkung letak cermin kat bawah pantat aku. Nampak merah-merah melecit dan lebam-lebam bahagian libia minora aku... Start dari itu aku sentiasa memantat dengan abang halim. Aku decided untuk tinggal bersama-sama abang halim. Sorang pun tak marah sebab kat england ramai rang buat macam tu. mereka panggil unmarried couple.....kerja kami asik mengongkek dan memantat setiap hari, dah pelbagai cara dan teknik aku dikerjakan. tak kurang pulak teruk batang abang halim aku kerjakan. Kadang kadang kami pakai condom, kadang kadang tidak. Tapi aku tak mengandung. Setelah hampir setahun duduk di alam perzinaan, brother brother usrah nasihatkan kami supaya berkahwin. Sebab mereka tahu apa yang kami buat. Mereka nampak air muka kami ni memang tak berseri. Atas nasihat mereka dan sedikit penyesalan kami pun berkahwin. Emak bapak tak terkata apa. Ye lah kalau tak benarkan nanti terjadi apa-apa yang tak elok nanti. Mereka tak tahu bahawa anak dara mereka dan beratus-ratus kali hilang dara, pantat dah tak ada apa dah... Aku rasa tak thrill langsung lepas kahwin. Tak nampak nikmatnya... itulah agaknya ruginya pasangan yang berzina Itu cerita 20 tahun yang lalu. Lepas aku graduate... aku dapat third class aje aku ajak abang halim balik M'sia. Mulanya dia tak nak sebab seronok kerja kat UK gaji banyak orang tak kacau. Tapi lama kelamaan dia ikut cakap aku. Aku jadi cikgu diutara tanah air. Kerja aku nak mendidik anak bangsa. tapi bila ingatkan dosa-dosa yang telah aku lakukan dengan perangai aku yang mengalahkan bohsia dan bohjan aku malu sendiri. Rasanya tak layak aku nak menjadi pendidik dengan latar belakang aku sebagai kaki zina. oh malunya aku kalau anak murid aku tahu. Tak sanggup aku nak mengharungi hidup mengenangkan dosa dosa aku.... Sekarang anak aku dah tiga orang, semuanya perempuan. Yang besar dah form 5. Ya allah takutnya aku apa nak jadi dengan anak-anak aku nanti. Kalau emak bapaknya penzina macammana dengan anak-anak aku nanti. Adakah anak-anak aku juga akan menjaja pantat mengongkek dan dikongkek oleh batang batang konek durjana sebagaimana yang pernah aku lakukan atau lebih daripada itu.....

No comments: