Wednesday, September 30, 2009

waheda

Kisah ni terjadi semasa aku bejalar di kolej dekat Rompin,time belajar aku duk umah sewa so class mate aku ni sorg yg sosioal merokok dan suka campur dgn laki, Dia ada citer kat aku masa time cuti sem 2 ari2 dia ada jumpa kena lama yg udah dikenal sbelum belajar agih...di cerita lah kawan laki dia ni berminat nak kenal dgn aku,bcoz abg 2 dah tgok pic kat hp dia, aku korek rahsia dengan dia...di sebabkan aku ni kawan baik dia last2 dia pun citer lahhh. gi ni mula dia kenal org melalui email dan kerapkali contact dgn hp time diorg blum pernah jumpa agih...last 2 dia tahu abgni adalah suami org, so diaebab dia dah suka maka pertemuan di rancang di 1 Hotel Kat Bentong, mula dia malu2 gak maklumlah pertama kali jumpa,jumpa plak 2 kat bilik,mula dia ckp dia jual mahal...tp last2 tewas kat tangan abg 2 ,,,aku korek lagi..lepas 2 aper dia wat .. Gini mula abg 2 ramas kopek aku yg besar ni lepas 2 romen sikit2 kat leher aku pun mula stim maklumlah lama dah xdapat, belum ni aku pernah main dgn tunag aku..tp aku putus, so gian tahu lama xmain...ok lah sambung balik.. Atas pegalaman aku mula2 aku ingat abg ni btg dia mesti kecil bcos abg ni kurus aje...last last ambil kau batng nya wahhhh besar giler...xpadang dgn badan.. per agih aku BJ lah btg abg2....puas aku kulom dgn telor2nya skali dia pun jilat aku punya kelentit aduuhhh sedap giler... dah puas abg 2 dia pun masukan btg besar dalm lubang ku yg dah sedia menunggu sekian lama xrasa..btg. aduhhh sedap nya batang ni yg besar,,aku dapat rasa sampai ke pusat tikaman batng.....best jugak main dengan abg ni..main dekat 1/2jam ru dia pancut cma2 gaya aku kena...masuk round 2 aku isap dulu batang abg...bila dah keras aku kena fuck lagi...time 2 ru aku rasa begitu pandai abg ni main...suami org katakan... Aku pun teroja nak main juga dgn abg ni..bcoz aku pun da jugak pernah main, tp xlamer cam abg ni main,so aku dpt no contact dgn kawan baik aku ni..so mula kiter org sms aje..aku dah tahu yg abg ni nak contact aku, so mula ber sms pas2 mms,kat c2 aku mula terkezut tgk pic batang ni yg besar lebih kurang sama saiz dengan remote Astro yg di mms skli kat aku, so aku rancang nak jumpa kat bandar, time cuti sem aku kuar dibandar blem balik kg,time 2 ru aku jumpa dgn abg ni ..rupa nya ni badan kecil ajer..aku diberi kunci Hotel yg sudah siap dicheckin oleh abg ni..so aku minta abg ni beli pisau cukur bcos bulu aku banyak..nnt nak jilat xbest,,,per lagi abg ni pun terus gi beli, abg 2 hantar aku kat loby hotel dan abg 2 ckp 1jam agih dia datang balik, aku terus nak lif menuju ke bilik ,sampai kat bilik aku terus berbogel n masuk bilik ari nak mandi n bercukur bulu kat lubang burit, lama juga aku tunggu abg 2 dah lebih 1 jam aku terus sms,abg 2 ckap line blum clear aku dah mula mengantut bila duk seorg2 kat bilik,Tiba2 sms ada masuk"Abg OnTheWay" wah ..best nya dia dah datng..lbih kurang 15minit abg 2 pun spai aku buka pintu dan berkembang dgn tower aku.. sampai ajer abg 2 terus cium aku,aku dah lama gian..abis badan aku kena dijilat yg best time kelentit aku dimain dengan lidah.....nikmat giler....babak babak setrus nya bersaksi...bila kena batng aduh lagi best...abg ni main wohhhhhh ganaz giler abis badan aku kena lipat...tp best..lamanya dia henjut .........sedap xterhingga.... 1fround dah berlaku ...terpancut kat buah kuini...time bab ke2 aduh lagir ganaz......henjut laju giler terkuar airmata .... kul 3 pg ru siap abg 2 kepenatan aku rasa sgt puas..tp dgn abg ni aku blem puas lagi... banyak kali juga kami wat projek.....tp susah betul aku projek dgn dia asyik bzz aje...abg ni penah ckp kalu nak cari balak lain pun dia xkisah tp aku ni dah malas nak cari sebab atas pengalaman abg ni yg THE BEST,,aku belum ni pernah dah main 5 jantan tp semua hampehhh ...main 5minit dah kuar air pastu btg xkeras...tp ABG ni Speacil.. mungkin dia sibuk kot kami dah kurang bejumpa last bulan Julai2009 aku kena balun kat umah dia...time 2 bini abg 2 balik KG... aku pun malas dah nak main kalu skali sekala boleh lah... SAPA2 Nak Contact ABG 2 leh email aje kat dia azuqka at yho.com abg ni umur awal 30an kerja bagus punya da kerete nak main kerancang dulu 2 aku malas lagi pun aku cibuk keja skrg Sapa nak Main dgn ABG 2 leh email.....Bkan per kalu aku rekemen kwan dia nak bagi komesin $$$$,biasa aku main abg kasi RM200 tuk duit belanjer..sapa nak duit email ajeeee

No comments: