Wednesday, September 30, 2009

azlan

pengalaman seks pertama aku adalah di pejabat. aku bekerja di sebuah syarikat pengiklanan sebagai seorang setiausaha. bertugas sebagai secretary memerlukan aku sentiasa berpakaian cantik dan mengikut trend semasa. jadi..aku gemar memakai skirt pendek bersama blaus dan kadang-kadang mengenakan blazer sekiranya memakai blaus yang nipis. tetapi aku memang suka berpakaian seksi di pejabat. banyak mata yang merenung membuatkan aku seronok mendedahkan aset ku yang berharga terutamanya buah dadaku yang besar. satu hari tu bos baru aku masuk kerja. alangkah terkejutnya aku yang bos baruku itu adalah abang senior yang pernah aku minati semasa di sekolah menengah. kami mula bergaul mesra seperti kawan rapat. aku mula perasan yang dia selalu memerhatikan bentuk badanku terutamanya buah dada dan punggungku. aku mula berasa seronok dan sering melakukan aksi-aksi yang mana mungkin boleh menaikkan nafsu nya kepadaku. aku sering memakai blaus yang seksi dan nipis ke pejabat bagi menampakan bentuk buah dadaku yang besar dan hanya memakai g-string bagi menyerlahkan bentuk punggungku yang bulat disebalik skirt ku yang nipis dan singkat. pada satu hari, azlan, iaitu bos ku, meminta aku untuk stayback pada malam itu bagi membantunya menyediakan proposal untuk mesyuarat pada keesokan harinya. so, bila semua pekerja lain dah balik aku melangkah masuk ke bilik azlan dan membawa secawan kopi untuknya. dia kelihatan penat dan aku menawarkan untuk mengurut bahunya untuk mengurangkan penatnya. tiba-tiba dia berdiri lalu memelukku erat. aku mula merasa terangsang apabila dia mengusap belakang dan punggungku sambil mencium leherku dengan rakusnya. kemudian dia mula turun lalu menggomoli buah dadaku dan aku merelakannya. dia menyandarkan aku di dinding cermin dan menggomoli aku sepuasnya. aku mula mendesah. dia menanggalkan butang balus aku dan terus menanggalkan bra yang aku pakai. sepantas itu juga kedua-dua putingku dihisapnya silih berganti. aku semakin tidak keruan. habis rambutnya kusut diramasku akibat ghairah yang semakin memuncak. buah dadaku semakin keras dan tegang. habis penuh buah daadaku dengan love bite. dan dia mula menanggalkan skirt dan g-stringku. kemudian menggendong aku dan diletakkan di atas mejanya. kakiku dibukanya dan mula memainkan jarinya pada alur pantatku yang basah sejak tadi. aku mendesah semakin kuat apabila di mula menggentel biji kelentitku. aku mengerang nikmat sambil meramas buah dadaku sendiri. dia berhenti menggentel kelentitku lalu menjilat kelentitku. aku seperti terkena renjatan elektrik sebaik saja lidahnya mengena biji kelentitku. aku mula meraung dan punggungku terangkat akibat nikmat yang teramat sangat itu. biji kelentitku dijilat, disedut dan dihisap semahunya. aku klimaks kali pertama. terasa puas benar apabila aku memancutkan air nikmatku. tetapi itu tidak berhenti di situ...di menanggalkan seluarnya maka tersembullah kote yang keras dan panjang yang sudah basah dengan air mazinya. aku terus memegang batang azlan lalu mengulumnya. penuh mulutku dengan batang tang besar dan panjang itu. aku lurut batang azlan dengan tangan sambil mulutku mengulum kepala takuknya yang semakin membesar. Azlan mula berdesis atas perlakuan aku itu. bijinya aku ramas dan kujilat serta hisap. agak lama aku mengulum batang azlan sebelum dia menarik aku dan membaringkan aku di atas meja. kakiku dikuak dan mula menggeselkan batangnya pada alur pantatku. perlahan-lahan dia menekan masuk batang nya ke dalam pantatku. aku mula berasa perit apabila daraku koyak. di memasukkan lagi batangnya perlahan sehingga habis kesemuanya ke dalam pantatku. dia mencium bibirku dengan lembut sambil mula menyorong tarik batangnya. aku menjerit sakit dan dia menenagkanku. aku bertahan. beberapa minit kemudian sakit mula hilang dan digantikan dengan kenikmatan. aku mengerang kuat apabila azlan mula bertindak semakin laju. bergoyang-goyang buah dadaku. aku betul-betul nikmat. aku meruang kuat bersama klimaks ku yang kedua. azlan masih pantas berdayung. aku ghairah kembali. dia memintaku untuk melakukan doggy. aku berdiri sambil tunduk bersandar pada sisi meja. dia memasukkan kembali batangnya ke dalam pantatku. dia menjadi tidak keruan. kami sama-sama mendesah nikmat. sambil menghenjut azlan meramas buah dadaku dan menggosok kelentitku. aku betul-betul berada di dalam syurga nikmat. tiba-tiba azlan mula mengerang sambil dilajukan henjutannya. dan akhirnya dia memancutkan berdas-das air manibya yang pekat ke dalam rahim ku. aku terus terduduk sebaik sahaj azlan mencabut batangnya yang sudah lembik dari pantatku. dadaku berombak kencang. azlan mencium dahiku dan mengucapkan maaf kerana memperlakukan aku seperti itu. dia juga mengatakan yang dia akan bertanggungjawab ke atasku. sejak itu kami sering melakukannya. setiap pagi aku pasti mengulum batangnya ataupun dia akan menjilat pantatku. yang pasti aku tidak lagi memakai g-string ke pejabat untuk memudahkan azlan menjilat atau menggentel kelentitku. setiap hari kami akan melakukannya. dan pada hujung minggu kami akan melakukannya di rumag azlan. dan pada bulan lepas kami telah berkahwin. azlan memintaku agar tidak lagi berpakaian seksi kerana dia mahu hanya dia sahaja yang menikmati keindahan tubuhku. aku sayang padamu sayang.

No comments: