Wednesday, September 30, 2009

cikgu melayu

Namaku amirul.aku ni kuat sex la jugak.masa ni umuk aku 13 thun.kat sekolah aku tu ade cikgu name die zainab.badah kurus tetek mantap gebu beb sekali tengok pehhh meleleh beb....nak di jadikan cerita lah kan satu hari tu dia mintak aku tolong dia cat rumah dia kat depan sekolah,aku pun ikut je lah.ni lah peluang aku nak tengok badan die puas2....kiteorang cat adelah lebih kurang 1jam setengah...cikgu ni surah aku mandi,aku cakap lah aku tak bawak baju spare,dia kate pakai dulu baju die,aku pon tak kisah lah terus amik towel yang die bagi masuk dalam bilik air...habis jer mandi aku keluar aku nampak cikgu tengah berkemban depan mate aku sendiri.badan power beb meleleh......pastu aku tengok die ketawa kat aku.aku tanye kenape cikgu ketawa.cikgu cakap"macam mane awak mandi cat masih ade kat kepale awak tu"..die terus tarik aku masuk bilik air...die tarik towel aku telanjang aku depan mate die...aku tengok die macam tak kisah jer.....lepas die mandi kan aku kite terus keluar....tiba-tibe die tarik itowel aku terjojollah konek aku yang 7cm pamjang..... "panjang jugak ah awak punye konek,ni misti kuat main lancapkan"aku pun jawab lah ye....die terus bukak kain die maka terjojolah tetek die.....konek aku mankin keras...aku tengok bulu cipap dia labat semacam and aku pon suka orang banyak bulu ni...."macam mane cantik tak badan cikgu"awak nak pegang pegang lah....aku mula pelok badan die pehhh wangi gile......aku mule isap tetek die yang gebu tu...aku tngok die makin steam jer bile aku isap tetek die.....aku mula turun ke perut pastu pusat....last sekali cipap die...pehhh lebat bulu cipap die dah banjir dah....aku jilat pepek die aku dapat rasekan air die rase kelat pun ade......pastu aku suruh die jilat konek aku die pon terus jilat konek aku pehhh nikmatnye hanya tuhan je yang tahu....dia lancap kan konek aku ade lah dalam 10 minit..aku cakap dah nak terpancutdie pon teruskan jer...akhir sekali pancut kat dalam mulut die..habis die telan semua air mani aku macam orang kehausan......lepas die habis jilat dia suruh aku masukkan konek aku kat dalam cipap die...ketat beb masih dare lah katekan....aku masukkan pelan pelan macam dalam cerita blue yang aku tengok....cikgu mula mengeran "ahhhhhhhh,ahhhhhhhh,ahhhhhhhhh.ni yang buat kan aku makin stim......aku rase dah senang nak masuk je aku sorong laju laju......"ammmm....iiirrr...uuuullll...llaa..jjuu..llgg.iiii...ahhhhhhh,ahhhhhhhhh,ahhhhhh"aku dah nak terpancut"cikgu nak terpancut dah ni"cikgu kate pancut je dalam cipap die..."sssssssrrrrrrrrrruuuuuuuuutttttttttt"aku tewas dalam cipap die......last sekali die cakap terima kasih sebab die rase puas sangat....pastu die hantar aku balik.... TERIMA KASIH CIKGU

No comments: