Wednesday, September 30, 2009

shida

Namaku wa berusia 30 thn...aku mempunyai hobi melancap.aku telahpun berkahwin dengan gadis pilihanku di trg.aku memunyai 3 anak...dengan isteriku.aku amat tertarik dengan adik iparku yang masih dalam tingkatan 5...wajahnya tak secantik isteriku...tetapi tubuhnya yang mantap berisi,dengan dadanya yg besar dan punggungnya yang agak tertonggek bila berjalan. Nama adik iparku shida...setiap kali aku pulang ke kg.aku pasti akn memerhatikan setiap lekuk ditbhnya,setiap inci tubuhnya telahku telanjangi dengan nafsuku....aku amat suka bila melihat betis gebu shida....betisnya terdapat sedikit bulu roma itu amat aku giankan....aku juga amat bernafsu melihat ibu kaki shida...rasanya nak aku hisap ibu kaki shida jika dapat peluang. Aku tahu shida perasan pabila aku selalu menjeling kepadanya....dan seoalh membenarkan aku melihat keindahan tubuhnya itu...dan setiap kali aku menggunakn bilik air...shida sengaja meninggalkan seluar dalamnya untuk aku hidu bauan farajnya....(ade lendir lagi...) Peluangku untuk merasai faraj shida tiba jua pabila aku ditinggalkan bersama shida dirumah mertuaku...anak iseriku mengikut mertuaku kerumah kahwin sedaranya...aku mendekati shida yang sedang duduk didepan tv...dan aku sengaja mencuit jarinya denagn kakiku...shida berpaling dan melemparkan senyuman penuh makna..aku memberanikan diri memegang tangan shida...aku ramas jemarinya...shida hanya terdiam....(inilah masenya..)dan tanpa membuang masa kupeluk tubuh mongel shida dari belakang.....shida hanya meronta perlahan....serentak dengan itu aku raba kopek shida yang mengiurkan itu...dan aku mebisikan"shida...abg sayang padamu..abg dah lama nak menjamh shida..nak jilat faraj shida...nak bersetubuh dgn shida...abg dah tk tahan sayang...... Shida berpaling padaku dangan tanpa bersuara terus mengucup bibirku....aku mrebahkan shida diatas lantai...lalu kubuka seluar shida dan seluarku.kami berbogel.ak terpana meihat tubuh cantik milik adik iparku shida....kopeknya yang besar....dengan putingnya yang sedikit kedalam...amat membangkitkan nafsuku....tanpa berlengah aku terus menju faraj shida...ku terus menghidu bauan faraj iparku ngan berahi....wah cukup kuat bau faraj shida...aku terpesona seketika..aku terus menjilat faraj shida yang tembam itu...air farj sudah keluar denga banyakna...aku hirup faraj shida....(sambung lain kali ya...aku nak main dngan shida ni.....skrg shida tengan hisa pelirku..tak tahan beb...bye.).

No comments: