Wednesday, September 30, 2009

buih

dulu aku sebelum masuk ke sekolah menengah,aku sangat teruja kerana tidak sabar dengan sekolah baruku...tetapi rumah ku jauh dari sekolah.aku terpaksa tinggal di asrama..tetapi aku selalu dibuli oleh rakan2 yang digelar boya..aku sering melepaskan gian trhadap pompuan...pada suatu hari aku tidak dapat menahan tension!!!!!aku melihat kakak cleaner sedang mencuci tandas..aku melihat badannya yang amat stim membuatkan batang aku naik sampai 10inci...aku segera ke tandas lalu melancap, tetapi aku masih tidak puas..aku meluru ke arah kakak itu lalu mnymbatkan batang pelirku ke dalam mulutnya..kak tersebut tidak brkata apa2 malah merelakan diri...setela brapa minit aku menjolok lubang hidungnya namun tidak masuk akibat tandas tersebut lampunya terbakar..aku mengubah posisi ke arah aksi doggy....setelah berapa lama monjolok pantatnya dia mula mengerang kesakitan tetapi berasa puas dengan aktivi yang berfaedah...ahhhhhhhahhhhhhhh!!!!!!!arghhhhhhhhhh........to be continued....................

No comments: