Wednesday, September 30, 2009

13 tHaun

aku menetap di selatan semanajung malaysia kehidupan aku amatlah membosan kan aku mempunyai seorang jiran yang amat baik aku tak sanggup mulanya untuk mengkhianati jiran aku nie sebab anak dia yang mintak apa boleh buat kaduk nake junjung la anak dia bernama nurul selalu datang kerumah bermaen sama adik ku tetiba suatu hari ketika aku sedang menonton filem blue dalam bilik dia termasuk dalam bilik ku,waktu itu aku berbogel jadi dia ternampak la aku melancap waktu itu keesokan hari dia datang seperti biasa dan aku pun buat dono jelah tetapi dia cakap konek aku nie besar sebab malam tadi dia surf internet sambil tgk blue dia tahan tgk konek aku waktu apa ambik kesempatan yang adalah kata hatiku dia dengan rela hati masuk apa lagi dia berbogel terus ,jadilah nampak tetek dia yang baru nak tumbuh dan cipap dia yang mugil aduhhh dia terus kangkang dia tak nak ciuman mulut kerana dia cakap dia geli dan xsuka aku terus tusuk konek aku dalam pantat dia memang susah nak maksud dara katakan mengerang sedap agak nyer dalam 10 minit baru dapat masuk sepenuhnya itu pun pala buto aku rasa sakit lama gak kerja kan dia nie kira-kira 45 minit kami masing-masing penat setlah habes dia cakap esok dia nak lagi dan dia cakap sedap

No comments: