Sunday, May 10, 2009

natasha

ku x bwat cite bohong..xde mknenyer..kejadian ni berlaku mase aku umo 17..aku fresh lg mase 2.. tetek agak mantap..kat skolah aku asik trdgr lelaki ckp psl aku punyer tetek..aku ade minat dgn sorg laki nih..1 kls ngan aku..die ni cool jer..tp dlm diam die ni otak blue gak..smpai kdg2 bual2 ngan die psl blue je mmnjg tnpe disedari..1 ari aku blk skolah ngan die aku saje nk gode die..maklumlah dah suke..aku saje pndg kote nyer lame2..die pun cam jdk hairan tp die prsn sbnrnye.. dye bersuare "nape sha??..nk ke..aku pun tersipu malu..pastu aku pun bwk dye pegi tempt org x selalu lalu..aku pun pegang ah die punye konek ..aku sentuh2 cket dan geselkan kat pepek aku(sume masih berpakaian)..aku pun ckp "nk syg"..dye dah stim ngan muke dah xthn dah..dye pun pndg tetek aku yg agak berbonjol itu..then aku pun bwk blk dye kat umah aku..xde org..adk2 aku skolah ptg..ayah kdg2 x blk 2-3 ari keje ....mak keje blk maghrib..sesampai dirumah aku trus bkk tudung, baju skolah, kain..yg hnye tggl baju dlm yg nmpk dlm dan panties aku..aku pun ambek tgn die suroh ramas tetek aku..peh..sedapnye..dye pun trus bkk panties n jilat cipap aku..aku pun x nk tggu lame bkk suar dye n kulum konek die..sedap giler isap2 konek die..fuh 6'5 inci..besar beb..aku nmpk stim cam nk cabut je..sape natasha 2 ek??..pastu aku pun trus bace doa dan aku meohon keampunan dr Allah..bahawe aku telah menzalimi diri aku sndiri..mgkn aku dpt nikmat di dunia tp diakhirat aku akan diseksa seteruk teruknye diakhirat.. dan diatas td hnye intro je.. ingat kat dunie boleh la dpt kepuasan..tp kat akhirat dpt kesengsaraan..mgkn kite dgr bnde2 kite x takot sbb 2 bnde akan dtg..bnde yg x leh dibayangkan..tp ingatlah..klau tgh nk bwat maksiat2 cemni..nk pegang tgn, nk ramas tetek, samade awek ke x awek..bace astaghfirullah bnyk kali...biar die mrh..merajuk, nk putus hubungan..asalkan kite x putus hunbungan dgn tuhan...bile kat dunie rse nikmat senikmat nikmatnye..tpx leh tandingi nikmat kat akhirat..nk tau cane, jauh ar dr maksiat..aku pun bernafsu gak cam korg..ade rse nk maen ngan pmpuan..tp sabar..alhamdulillah aku dah dididik supaye jgn terlalu bebas bergaul..jd korg klau ade pegang2 tgn kwn2 pmpuan 2..hati2 arh cket..jgn smpai terpegang bnde lain...n ingat arh..biasenye klau laki dah bwat sebelum kawin, dye akan dpt pmpuan yg dah pecah dare..bapak x bes nye..msti la nk dare 2 jdk milik kite en..baru arr puas..aku laki sbnrnye..sekian..wabalihitaufik..assalamualaikum..

No comments: