Monday, May 11, 2009

awek syg


WE NEED MORE NEW STORIES... SO PLEASE SEND US YOURS! 

Ini cerita benar, yang berlaku beberapa tahun dulu, antara aku ngan awek aku, dan dia memang sayang kat aku……… 



Masa tu aku baru awal 20an, tengah naik kata orang. Aku ni tak ler hensem sangat, tapi tak juga buruk, tapi awek aku (Ani) ni, cantik kau, kulit putih melepak, muka bujur sirih, ngan jari-jaris tombak serai, paling cantik kat mata dia, jenis mata stim, ngan bulu mata lentik, lebat. Ani sebaya saja ngan aku, kami sama-sama kerja tapi tempat kerja dok jauh, negeri asing-asing… Kami biasanya dating seminggu sekali atau dua minggu sekali. Oleh kerana Ani cuma dok ngan mak dia saja, (Ayah dia dah meninggal), kadang-kadang aku pergi ke rumah dia. Mak dia ngan aku okey jer (aku agak la… sebab mak dia layan aku baguih dok ada). Aku kerja jauh dari kampung halaman aku, (negeri lain pulak), so bila aku pergi rumah Ani, biasanya mak dia suruh aku tidur sana semalam dua. 

So, dalam sebulan, biasanya aku pi sana sekali la untuk jumpa Ani. Di rumah Ani la first time aku kenal betapa nikmatnya beromen ngan pompuan… Ceritanya begini… 

Biasanya aku pergi ke rumah Ani hari Sabtu, lepas kerja. Lebih kurang dua jam lebih sikit atas bas sampailah aku ke rumah dia. Sampainya, tentulah hari dah petang. Kebetulan petang tu mak dia tak dak kat rumah, keluar kat pekan berhampiran, ada la urusan dia. Ani dok sensorang kat rumah. Jiran-jiran kat situ memang dah biasa ngan kehadiran aku kat situ pasal dia orang ingat aku ni anak angkat mak Ani. So, tak dak sapa nak kacau ler. 

Ani jemput naik ke rumah, macam biasa ler, tapi aku masa tu aku tengok Ani baru nak mandi, so, dia berkemban ler… aku mula jadi tak tentu arah bila terpandang lurah kat dada dia. Putih kemerah merahan wa cakap…. Laju jer jantung aku berdetup detap. Ani senyum selamba jer aku tengok, bila dia tau aku dok usyar lurah kat dada dia, tapi aku tak tau ler dalam hati dia camna kan. 

Oleh sebab aku baru sampai, dia pun pergi ke dapur bancuh air dulu. Lepas siap air, dia pun datang hidang dan duduk di sebelah aku (biasa ler, buah hati sayang katakan). Sedang minum-minum, ada sekali tu, aku nak ambik kuih, dia pun nak capai kuih yang sama, apa lagi, excident la tangan we all. Aku terus pegang tangan dia, dan siuuuup, aku rasa darah aku menyirap. Ani pandang muka aku, aku tenung mata dia dalam-dalam. 

Lepas tu, aku tarik tangan dia, dengan muka aku makin dekat ngan muka dia dan akhirnya aku cium pipi dia. Dia pejam mata, fullamak, ni la first time aku cium pipi dia, rasa satu macam jer… Lepas tu bibir aku cari bibir dia dan jumpa, separuh terbuka. Aku terus kulum bibir atas dia, fullamak, ada satu macam rasa manis-manis. 

Aku dah takleh kontrol diri lagi, adik aku dah bangun dah… Aku cari lidah dia, jumpa, dan aku kecap pelan-pelan, ada respon dari lidah dia lak… menggagau lidah dalam mulut aku, aku terus tangkap dan hisap pelan-pelan lidah dia, fullamak, nikmatnya….. Dia mula mendesah… mmm mmmm cup cap dan mmmmm mmmmmmmm. 

Sambil main-main lidah, aku mula meraba-raba, aku rasa badan Ani mula panas. Aku mula usap belakang dia pelan-pelan.Raba membulat di belakang dia, pelan-pelan sampai ke depan. Pas tu tangan kanan aku landing kat atas tetek kiri dia, tapi berlapik kain kemban dia lagi. Aku usap pelan-pelan. Aku rasa muat-muat saja tetek dia ngan tapak tangan aku, then ada satu titik di tengah-tengah tetek tu mengeras. Aku mula ubah duty tangan aku, dari mengusap, aku mula meramas, pelan-pelan, tapi aku tak sentuh puting tetek dia, cuma ramas sebelah bawah saja. Ani peluk belakang aku dan merapatkan tetek kanan dia ke dada aku sambil menggesel-gesel. Emmmm sedapnya baaaang…. antara dengar ngan tak Ani bisik kat cuping telinga aku. PEH... KENA LOTERI DAH AKU. ! 

Dengar jer Ani kata sedap, aku terus buka baju aku dan campak ke bawah kusyen. Aku nak rasa kehangatan badan anak dara ayu ni…, dan aku terus peluk dia kuat-kuat nak gigit-gigit leher dia. Ani terdongak, terlentuk ke belakang, tangan aku kuis selit kemban dia dan terburai…. Tapi tangan dia cepat jer tutup tetek dia. Malu agaknya, maklum saja, sebelum ni kami mana pernah beromen sampai camni. Tapi tak pa, sat lagi pasti dia buka juga…, aku hisap dada dia yang bidang tu, sampai lekat merah-merah, geram sungguh aku. Sambil-sambil tu aku ramas-ramas tangan dia yang kat atas tetek tu, automatik tetek dia teramas sekali, walau pun ngan tangan dia sendiri. Lama-lama dia buka teteknya… lalu tu aku pegang tangan dia, letak kat tengkok aku, dan aku renggangkan sikit badan aku. Peh. aku telan liur melihat keindahan dua buah bukit yang sedang berkembang naik, dengan puting kemerah-merahan di tengah-tengah setiap bukit. Cantik kau…. aku terus cuuuuup puting sebelah kanan sambil meramas tetek Ani sebelah kiri. Eeeeggggghhhhhh, Ani terus mendesah, baaaaang isssssssss, desahan Ani menyebabkan aku bersemangat untuk meneroka dengan lebih mendalam. 

Aku dah tak peduli air dan kuih yang Ani hidang, aku terus rangkul Ani ke biliknya dan membaringkannya atas katil. Ani diam tak bergerak, hanya menurut saja tindakan aku. Aku naik atas katil, terus menyonyot tetek kanannya sambil melurut kain dia ke bawah, sampai perut. Tukar pula nyonyot tetek kiri sambil jari berpusing-pusing kat pusat, dan mengurut lubang pusat. Ani menggeliat, terangkat-angkat tetek dia, mata terpejam, mulut separuh terbuka, nafas dah kelam kabut. Aku angkat dia duduk atas riba aku, tarik kangkang dia peluk pinggang aku dan aku terus menyerang tetek dia (Maklumlah, first time dapat). 

Masa tengah syok-syok nyonyot tetek dia kiri kanan, aku rasa dia rapatkan pinggang dia kat badan aku dan aku rasa basah di farajnya. Ani terus menggeselkan faraj dia kat aku sambil aku nyonyot tetek dia. Satu ketika, aku rasa badan dia kejang dan dia peluk aku ngan kuat sekali,dan baaaanggggg, eeeeengghhhhhh…,, dan aku tengok kain dia basah di kawasan faraj dia… Sedap ye bang…. pandainya abang main…., aku senyum jer, sambil tanya dia, nak lagi tak ? Ani diam jer, sambil pejam mata. Aku pun apa lagi, terus baringkan dia semula, tarik lagi kain dia yang dah terlondeh sampai perut tu, tapi aku tarik sampai tundun saja, nampaklah serumpun bulu hitam halus dan lembut. Aku terus membelai bulu-bulu tersebut sambil pelan pelan meneroka ke bawah, sampai ke lurah faraj Ani yang basah. Aku tekan sikit jari ke celah lurah, selari ngan lurah panas tu dan tarik ke atas, maka tersentuh batu permata yang kat hujung lurah tu…. Eeesssssssnnnnngghhhhhh, baaaangggg, antara dengar saja aku Ani merengek. Baru aku nak buka seluar, dengar bunyi motor mak dia balik, Alamak…… rosak program, tapi tak pa, malam ni ada lagi…. Cepat-cepat kami keluar bilik dan aku terus pergi kat kusyen tadi, pakai baju, sikat rambut, dan sambung minum. Ani terus ke bilik air mandi. Bila mak dia masuk dalam rumah, Eh, Sham, bila sampai ? Mana Ani ? Selamba jer aku jawab, baru jer sampai. Ani mandi kot ? 

Tidur sini ye malam ni… jemput mak dia. Dah petang sangat dah ni nak balik pun. Sambung mak dia lagi, Lepas tu terus mak dia masuk bilik, ambil kain salin dan bagi kat aku… 

Nampaknya malam ni projek boleh jalan le sebab mak dia tidur awal, pukui 10.00 dah tidur mati dah…. Bilik tidur aku ngan bilik tidur Ani sebelah menyebelah, bilik tidur mak dia lak jauh di hujung, so bolehler aku sambung projek yang terbengkalai tadi…. 

Kalau korang nak tau apa yang berlaku malam tu, nantikan part II cerita ni, akan sampai sikit masa lagi. Lepas menikmati tubuh Ani dari luar petang tadi, sebenarnya otak aku dah tak tenteram lagi, apa yang aku buat semuanya teringatkan peristiwa nikmat tadi. Aku tak boleh bersabar lagi menanti mak dia masuk tidur dan lena. Tapi camna nak suruh mak dia tidur? 

Lepas rehat-rehat malam, tengok tv, mak dia pun pesan kat Ani, nanti kemaskan tempat tidur Sham ye Ani, mak nak tidur dah ni, ngantuknya..... "Yes !" ,kata hati aku. Sat lagi bolehle aku sambung menikmati tubuh mulus Ani... Aku tunggu setengah jam lepas mak dia tidur, aku cakap kat Ani, "Ani, Sham mengantuk ler...". Ani cakap "OK, meh Ani kemas tempat tidur dulu". Ani terus jer masuk bilik aku untuk pastikan bilik aku siap digunakan. Aku ke dapur, buat helah nak minum air, sebenarnya aku nak pastikan mak dia nak lena dalam bilik. Bila aku lalu depan pintu bilik tu, aku dengar suara mak dia berdengkur... sah dah lena... "Yahooooo", makan besar la aku malam ni... 

Pas tu aku masuk le dalam bilik, aku tengok Ani tengah pasang cadar kat atas katil. Siap pasang cadar, dia ambil bantal dan letak atas katil. Bila dia letak jer bantal tu, aku pun terus tarik tangan dia duduk sebelah aku atas katil... aku tenung muka dia, dalam-dalam, pas tu, aku cium pipi dia sekali, dan terus kucup bibir dia. Manisnya bibir dia... panas lagi... Dia terkulai ke belakang dan terlentang. Aku terus meniarap atas dia, sambil mengulum lidah Ani. Ani memeluk aku sambil mengurut-ngurut belakang aku. Aku terus selak baju tidur dia. Laaaa, dia cuma pakai baju tidur saja tanpa pakaian dalam. Aku tanya "Apasal pakai selapis jer?", "Sajer je, memang tidur Ani pakai camni". Aku tangkap semula lidah Ani, kucup dagunya yang runcing, gigit lehernya, jilat tengkoknya kecap pangkal leher, sambil mengusap-usap perut Ani. Ani mula menggeliat sambil mendesah... eeeennnnnnghhhh... bangggg..... 

Desahan Ani membuat aku tambah ghairah. Aku turun dari atas perut Ani, ke sebelah kanannya, tangan kiri aku melilit leher Ani, tangan kanan meramas tetek kiri Ani dan mulut menyonyot tetek kanan Ani. Ani terus mendesah, merengek dan mendesis. Badannya menggelinjang mengikut permainan, aduh nikmatnya aku rasakan. Zakar aku makin tegang, tapi aku kontrol ler... Semasa meramas tetek dia, aku dapat rasakan tetek dia makin mengembang, membesar dan putingnya yang kemerahan tu terpacak ke atas. Geramnya aku.... terus aku gentel puting yang terpacak tu, sebelah kiri aku gentel dengan tangan, sebelah kanan aku gentel ngan lidah. Makin kuat aku gentel, makin kuat Ani mendesah dan mengangkat teteknya ke atas. Tangan Ani mengusap kepala aku, habis rambut aku kusut, tapi aku tak peduli ler pasal rambut tu, sibuk menyerang bukit Ani... 

Kemudian aku terus buka baju tidur Ani, nah..... sekujur tubuh mulus, tanpa seurat benang terbentang di hadapan aku, aku ambil masa sekejap menyaksikan pemandangan indah yang pertama kali aku lihat, mata ngan mulut Ani separuh terbuka, dada berombak penuh bernafsu, dua bukit indah ngan puting yang terpacak kemerah-merahan, perut yang putih, lubang pusat, bulu nipis, halus dan hitam, alur yang merekah dan lembap, peha putih sampai ke kaki... ah indah sekali. Ani menahan malu semasa aku menatapi keindahan tubuhnya, mukanya merah. Ani terus menarik kepala aku dan menyedut bibir aku, dan terus lidahnya masuk ke dalam mulut aku. 

Aku teruskan menyerang tetek Ani, geram sungguh aku ngan tetek dia. Panas, empuk, kenyal dan yang paling aku geram, bila saja aku menyonyot, menggentel dan mengusap tetek dia, Ani mendesah dan merengek manja... bang.... sssssss... nnnggggghhhh sedapnya bang....... 

Kemudian aku usap ke bawah tetek, ke pusat, berpusing-pusing keliling lubang pusat, pusingan makin lama makin membesar, sehingga jari-jari aku tersentuh bulu faraj Ani. Dengan mulut masih menyonyot, tapi tetek kiri Ani pula, aku masukkan jari aku di celah alur lembap Ani. Aku usap perlahan, Ani mendesis, bangggg.... issssstttttt, iaghhhhhh, alur mula basah melekit tapi licin. 

Aku buka kelopak alur sedikit, dan menjalar ke atas, bertemu sebutir mutiara lalu aku usap lagi kepala mutiara. Punggung Ani terangkat-angkat, alur makin basah. Bang.... lagi bang, ahhhhhh sedapnya.... bang...... Aku masukkan jari ke dalam faraj Ani dan menyurung tarik. Ani menggoyangkan punggungnya. Tiba-tiba badan Ani tersentak-sentak dan menggelinjang keras, sambil memeluk aku dengan kuat. Farajnya dirapatkan dengan zakar aku dan badan Ani kejang, mulutnya menyedut dada aku dengan kuat. Dekat 10 saat dia kaku, aku lemas dalam pelukan Ani, dan bila dia pulih, ada tanda merah lebam kat dada aku. Farajnya banjir. "Puas ?", aku tanya Ani. Hmmm, mana abang belajar main ? Aku jawab, takde belajar, ikut naluri jer.... Pandailah abang main... 

Aku cakap kat Ani, "abang belum puas lagi ni, tolong puaskan abang pula...". "Ani tak pandai le bang....". Takpe, Ani baring, nanti Ani ikut saja perasaan hati, nak buat apa pun buatlah, asal abang pun puas sama... Bila Ani baring, aku turun sampai ke celah pehanya, fullamak, lembah farajnya nampak berkilat akibat banjir kilat, aku terus cium faraj Ani, wanginya... dan aku mula mula menjilat lembah beringin tu, aaaahhhh bang,,, sssssttttttt ooouuuuuggghhhhhh abanggggg sedapnya.... Ani merintih bila aku jilat kelentit dia, terangkat lagi ponggong dia sambil kaki mengepit kepala aku. Tangan dia meramas-ramas sendiri tetek dia, kepala terdongak, melayah ke belakang. Bila dia dah macam tak sedar diri, aku buka kain aku dan terpamerlah zakar aku yang sekian lama mengembang dari tadi. Ani buka mata dan terpandang zakar aku. "Bang, Ani nak pegang abang punya,". Tanpa tunggu jawapan, Ani terus menggenggam zakar aku, uuuuuugggghhhh, sedapnya, bila pompuan pegang zakar... tak pernah aku rasa sensasi macam ni. Ani mengurut zakar aku, dari hujung ke pangkal, sssssttttt, giliran aku pula mendesah.. Aku rasa macam nak terpancut saja... So untuk elak terpancut, aku giatkan menjilat kelentit Ani. Nyata berjaya, Ani hilang kawalan lagi, elok Ani lepas saja zakar aku, aku terus panjat naik atas badan Ani, melipat lutut, membuka kangkangnya, dan menguis kelopak farajnya. Aku nampak lurah merah saja, tak ada lubang. 

Aku pun geselkan kepala zakar aku kat lurah tu, ikut dari mana mazi Ani keluar. Ani terus merengek kesedapan. Gesel punya gesel, aku rasa ada ruang terbuka di celah lurah. Aku tolak zakar masuk. Dan kepala zakar aku terbenam dalam faraj Ani, lepas takuk. Aduh.... nikmatnya, panas, lembab dan berdenyut-denyut, macam menggenggam dan mengusap kepala zakar aku. Oleh sebab aku rasa dah ketat sangat, tak boleh masuk lagi,aku tarik keluar sikit, Fuuuuuyyyyyy, nikmatnya tak dapat aku gambarkan, masa aku tarik kepala zakar keluar, aku rasa macam faraj Ani menghisap zakar aku supaya masuk balik ke dalamnya, aku pun tekan masuk balik, kali ni masuk dalam sikit dari tadi, dan Ani mengerang kuat, .....bang.... lagi bang.... sedapnya......Aku tarik keluar zakar dan dan menyorong lagi, setiap kali aku sorong, aku rasa celahan faraj Ani makin membuka, makin lembap dan makin menyedut zakar aku agar terus masuk. Nikmat yang tidak terhingga. Tapi, punyalah ketat, tiap kali sorong, boleh masuk lebih sikit saja dari sebelumnya, namun, bila zakar aku berada kat dalam faraj dia, rasa sensasi yang cukup lazat, farajnya macam mengurut-ngurut, menyedut, panas, lembab dan sejuta nikmat lain. Lebih sepuluh kali sorong, belum habis setengah zakar aku masuk, kali yang ke berapa tah, aku dah tak sabar, aku sorong banyak ke dalam tapi, Ani menahan perut aku, menghalang dari masuk terus, "Bang, jangan bang, esssss, sakit bang, dah sampai selaput dara, nanti koyak dara, kat situ cukup ler... Aku tengok zakar aku baru lebih sikit dari suku masuk. Aku pun teringat sayang kat dia, tak jadi nak masuk dalam lagi. Aku tarik keluar zakar tolak masuk sampai situ saja... Jadilah, ni pun rasa sedap sangat dah ni. 

Air dia melimpah, ruang faraj sempit. Lima minit aku jolok suku zakar dalam faraj Ani, aku cabut zakar aku, sebab aku rasa makin sedap, kalau tak cabut, harus punah selaput dara Ani. Elok aku cabut saja, Ani terus tangkap zakar aku dan mengurut hujung pangkal sambil menjilat kepala zakar aku. Aku tak tahan lagi, Ani..... sedapnya Ani... lagi.... ahhhhhh sedapnya.... Ani makin ligat menjilat dan mengusap, dan Creeeeet..... crreeeeet..... creeeeeeet..... creeeeet.... creeeeeettt.... air mani aku terpancut, kena muka dan dada Ani. "Eh, abang tak cakap nak terpancut, tengok kan dah kena Ani. Aku senyum saja, "tak sempat" aku jawab. "Ani pun pandai main", kataku. "Abang yang ajar" balas Ani pula. Aku senyum dan bagi satu ciuman sayang dan terima kasih. Ani mengelap mani aku di muka dan badannya. Aku puas, bila aku tanya Ani berapa kali dia klimaks, dia kata ada tiga kali agaknya, nikmat ye bang.... Aku terus peluk dia dan bagi French Kiss lagi. Dia tepuk belakang aku dan cakap nak tidur. Aku hantar dia kat bilik air dan lepas tu aku terus tidur dan lena.... puas hati... biarlah selaput dara Ani aku pecahkan selepas dia jadi isteri aku... 

No comments: