Sunday, May 10, 2009

kak hanim

ini kisah aku dngan kak hanim..kisah masa aku masih bujang lagi dan dialah wanita yang meragut teruna aku.. kak hanim ni adalah juga majikan aku..aku bkrja di butik dia sebagai pembantu segala kerja2 yang patut dilakukan. dari kerja kat kedai smpai la kerumah dia pn aku slalu buat kerja jga..kak hanim selalu surh aku mengemas rumah dan membersihka laman rumah dia.. kak hanim ni janda anak sorang..anak dara dia umur sebaya dngan aku ,21tahun. anak dara dia tulah yang suruh aku kerja dngan mak dia ni, kak hanim. mira nama anaknya tu yang jga adalh kwan skolah aku dlu.. kisah pertama aku ni pasal kak hanim yg jga majikan aku ni. dia ni seorang yg moden dan sexi. klau kat rmah lg la sexi mmang slalu buat konek aku tegang jerr bila tgok dia. pakaian kak hanim kat rumah pasti seluar pndek dngan t shirt atau seluar tido pndek jerr bla waktu mlam. umur kak hanim ni baru 39 tahun.. kisahnya ni brmula bila kak hanim suruh aku mngecat ruang dapur dan bilik dia..kerana dia majikan aku dn dia slalu bg bayran yg mahal aku pn sanggup la nak buat krja mngecat tu..kak hanim janji nak bayar aku rm300. seminggu jga la kau mngecat dapur dn bilik dia tu.. sampai satu hari yg keempat aku mula mngecat bilik dia.. masa tu tinggal aku dngan kak hanim ajer. dia dengan selamba tukar pakai tuala depan aku walau pn dia x bogel la terus..tapi terkedu jga aku tgok dia lucut kan pakaian dia dpan aku wlau pn dia ttup dngan tuala labuh.. kak hanim perasan aku tgok dia dan terus tegur aku.."buat ajer la krja tu.." malu jga aku bla dia tegur aku mcam tu.. x jadi nak tegang batang aku bila dia tegur mcam tu.. tanpa aku duga dia dtang dkat aku yang konon2 mula mnyambung krja aku tu semula dan terus dia raba aku kat batang aku yg dh kecut kembali tadi.." errmm..x keras pn, x syok ke tgok sis tadi.?" tanya kak hanim bila dia raba aku tapi batang aku x kras. aku hnya diam jerr..krana aku trpranjat dngan tindaknnya itu.. mmang la hubungan aku dngan dia mesra x mcam majikan ..selalu jga dia membelai rambut aku secra spontan wlau pn dpan anka dara dia ada kat rmah..tapi aku cuma anggap mcam dia berikan belaian sbgai seorang kakak atau makcik ajer..ya lahh kan anak dia kawan aku wlau pn aku mmang x brcinta dngan anak dia pn.. lpas dia raba aku dia trus ajer masuk dlam bilik mandi yg ada dlam bilik tu. aku buat x tahu jerr pasal aku trkejut dah tadi dan aku pn terus buat krja aku..

No comments: