Monday, May 11, 2009

jepun

Ello...terima kasih kerana nak membaca aku punya cerita ni.Okeh.. kita straight forward.Aku adalah antara student malaysia yg dapat melanjutkan pelajaran ke jepon.Dah dekat 2 tahun aku kat sini.Susah gak nak dapat member memulanya.Jepon nih bukannya pandai speaking sangat.Aku speaking pong dier tak paham. 

Okeh.. ceritanya bermula begini.Satu hari yg sangat membosankan , aku telah keluar sorang diri ke bandar Osaka.Hmm..sesaja aku nak tengok2 bandar orang.Masa tuh pandai jugak aku cakap jepon skit2.Kira kalau aku cakap tuh jepon paham lah.Aku pegi Osaka naik keretapi.Tapi keretapi kat sini bukannya macak KTM kat malaysia..semua canggih2.Masa aku naik keretapi tuh.Penuh sangat dgn org. So aku buat keputusan bagi tempat duduk kat makcik2 yg dah tua nih.Aku berdiri jek sambil pandang luar.Tetiba jek masa aku dok layan pikiran sambil pandang luar.Aku dengo suara arrgggghhh aaaaaa aaaaa!!!.aku naik pelik aa tengok suara apa nih. 

Punyalah aku teperanjat bila aku tengok awek yg bediri sebelah aku nih tutup mata dia rapat2 sambil mulut kumat kamit sebut aaa aaaa.... aaaaaahhh.....Memula nya aku ingat dia sesaje imagine menda2 yg lucah.Bila aku pandang bawah lagi tekejut beso aku bila aku nampak ada tangan org dalam skirt dia.Pehh!!! bedebar2 aku tengok.Aku nampak mamat belakang awek tu selamba jek dengan muka manchonya,meneruskan operasi mengorek.kalau kat malaysia mesti kena belasah punya mamat yg meraba nih.Tapi kat jepon ni privacy sangat.Buat hal sendiri2 jek.Paling aku tak puas hati tuh,yg meraba bukannya bebudak muda.Umo ada lah dekat 50 taun(aku agak jek),pas tuh dengan pakai kot lagi.. Ceh!! gaya jek macam bussiness man. 

Okeh bebalik pada citer tadik.Aku nak tengok mamat tuh pong dok berani.Mana ler tau yg dia nih Yakuza ke..Korang nak tau yakuza nih kira mafia jepon aa.Jangan main2 kalau dia nak bunuh.. selamba jek dia bunuh.Jadik aku pon biarkan jek awek dgn mamat tadik nih.Aku yg kat sebelah ni pon naik stim.Dalam hati aku kata..'dapat dah modal melancap malam nih'.Hehehe korang pon kalau nampak gini, sure buat modal punya.. jangan kencing aku aaa. 

Sampai jek kat Osaka station.Aku pon tak tau ntah kenapa.. aku jadi berani sangat.Aku pergi kat awek tadi.Aku tanya dia.''Are you okay?''Dia kata "Hah??" terpinga2 dia..Aku pon cakap aa yg aku tadik nampak dia kena raba.Dia nampak malu2 jek.Aku terus ubah topik ,aku tanya dia nak pergi mana.Dia kata baru balik kerja.Aku pon beranikan dia ajak pegi jalan2.Mula2 nya dia macam tak mahu jek.. pas tuh aku buat alasan yg aku nih baru datang jepon,tak tau sangat nak jalan mana.Dia pong setuju..Aper agi.. melonjak aa aku.Pertama kali aku tekel awek jepon dapat.Masa tuh dah pukul 7-00 mlm.Aku ngan dia pegi makan kat restoran India.Dah kat situ jek ada makanan halal.Takkan nak bantai babi?? tak best aa.Makan kena jaga beb... 

Lepas makan Dia ajak aku pegi Theme Park.Abis aku naik semua jenis roller coaster.rumah antu.Pehh!! manje rupanya budak nih.Masa dlm rumah antu tuh aku tak sengaja tepegang breast dier.aku mintak maap..dier cakap takpe(dlm hati aku rassa nak buat lagi jek) heheh.. 

Pendekkan cerita kitaorg keluar theme park tuh kol 10-00 mlm.Aku baru teringat kalau aku balik pon mesti tak sempat nak catch keretapi last skali.Aku pon tanya dia ,tau tak hotel2 yg murah kat sini? dia kata ,nak murah jom.. aku ikut aa dia, siap naik keretapi lagi tuh.Iskkk dekat setgh jam dia pong ajak aku turun.Dari station kami jalan dekat 10 minit sampai dah.Dia kata ni aa hotel.Aku carik2 tak nampak pon banggunan tinggi2 yg boleh dinamakan hotel.Dia tarik tangan aku ajak masok.Baru ler aku tau yg dia nih ajak aku tido kat rumah dia(pehh! lembapnye aku).Masa nih dlm kepala aku dah terbayang benda2 setan nih.Masok je umah dia tanya aku nak mandi ka? aku kata ha-ah,.. dia pon bagi towel dan aku terus masok bilik air.Pehh!! keciknya bilik aie jepon nih.Oppss utk pengatahuan korang awek ni dok sorang. 

Baru jek aku nak mencoceng tetiba awek tadik bukak pintu bilik air(bilik air jepon takde kunci,main sorong tarik kiri kanan jek).Dia kata nak mandi sama.Pehh! aku yg dah naik! air kat kepala nih.. apa lagi hait!! hait!! dozo.Dia pon tanpa disuruh terus amik konek aku masokkan dlm mulut.Pehh!! dijilat2 topi jerman. rasa macam nak tercabut.adalah dalam 7 minit.aku tak tahan.. aku pon bangunkan dia. bagi french kiss..Abis aku kulum lidah awek nih.dia pon respond baik punya..pehh!! adek aku yg panjang 8 inch ni pong mula mendongak ke-atas.. jeles agaknya aku french kiss ehehe..aku terus londehkan towel dia ..peh!! nampak dia punya breast cantekk jek.. taklah besar sangat.. sedang jek tapi bentuk nyer.. dengan puting yg mendongak ke-atas macam adek aku.Ape lagi aku pong nyonyot breast dia sampai puas.. arhhh.. arrhh.. ahhh,,,,, suara dia membuatkan aku stim.Tangan aku pong memulakan tugas..korek dia punya pussy. Pehh bulu dier skit jek macam di trim,Pelik gak aku selalunya jepon nih biasa wat sex.. Tapi yg nih lain macam jek. 

Tak banyak cakap aku pon angkat dia keluo bilik air.. terus baringkan atas katil.. french kiss lagi.. sambil melurut2 kebawah.. akhirnya aku jumpa satu kolam yg sudah banjir.Aku pon dengan pelahapnya suck!! abis air dia,,Pehhh!! dier punya responddd KIMOCHIIIIIIIIIIIIII(translate>> sedappppp)aku lick dia punya bijik kelentit sambil jari aku jolok2 lubang dia.ade dekat 10 menet aku dok sucking..dia tak tahan.. suruh aku masok dalam.Aku pong kat oraitt!! aku yg memang suka cara menunggang kuda.. angkat dia kat atas perut aku.. suruh dia tunggang kuda.iskk tak aa berat sangat budak nih.. aku agak dlm 45 kg jek.dia kate tak tau style nih.. iskk mentah agi rupanya.Aku pong buat aa style biasa punya..baringkan kat katil.. aku kankangkan kaki dia luas2.. aku suck agi!! hehe aku nak biarkan dia gian giler..tengah aku suck.. dia pancutkan air buat kali ke-3 pehh! penuh mulut aku denga air dia.. tak kesah.. air nikmat nih. 

Aku pong ambil kesempatan dari air pelincir dia nih.. mainkan topi jerman kat muka pussy dia.Pehh kemut2 pussy dia tak sabo nak tarik adek aku.Aku pon tekan seslow adekku tuh.. pehh!! ketat.. Yeaahh dlm hati aku .. dara agi awek nih.,Aku henjut skali guss *prrakk* ade bunyik sket... pas tuh dia kate sakit sakit.. sambil tolak pinggang aku.Aku tak kira,, dah masuk. mane bley nak kluo2.Aku hayun lagi.. dayung dan dayung.. sampai dia kata kimocchhiii .pehh!! korang nak tau suara awek nih bila stim punya ler best..adik aku yg kat dlm pussy dia nih pon makin bersemangat.klupp!! klaapp!!klupp!! klapp!!! bunyik aku sorong tarik adik aku., eheh lepas 20 menet aku bantai dia.. aku stop kejap.. angkat dia,, dukung cam budak tadika tuh.. aku suruh dia masokkan batang aku kat lubang pussy dia,, Pehh! punya lah sedap.aku rasa macam timang budak kecik jek.. kalau tadik aku sorang jek yg sorong tarik .. kali nih dia pon naik menghenjut2.. macam nak patah adek aku rasenya..abis jek style nih aku buat doggie lak.Style tadiik tableh lame.. sakit pinggang nanti. 

Aku bantai dari belakang dekat 30 menet.. sampai aku tak tahan lagi.. yeaahh "i'm cummmingg i'm cummingg.." aku cakap kat dia.. dia pong cakap kat aku "ikuuui ..ikuuuu...(cumming aa tuh) ,,tak sempat aku nak tarik keluo adek aku dah muntah.,.. ape lagi.. aku teruskan jolok pussy dia dalam2.peh!! kami terlantar lepak.Tak bermaya. 

Pas tuh kita org pergi mandi sesama.. leps mandi main lagi .Kali nih main seslow.kasik romantik skit.Aku dapat tau yg dia nih baru jek pindah sini kerana melanjutkan pelajaran ke U.Tadi pon mase aku jumpa dia .. dia baru balik dari kerja p-time.Dia kata akulah org pertama yg buat sex ngan dia.Dia suka kat aku sbb aku pandai amik hati ,hehe btol ke nih?(ntah2 nak bodek aku..) Lantak aa yg penting aku dah dapat hotel murah.. siap dengan service agi hahaha dapat jugak aku rasa dara jepon mlm nih.Sekian saje terima kasih. 

No comments: