Sunday, May 10, 2009

Gian dengan seluar dalam

Pertengahan tahun ni,company tempat kerja aku adakan seminar 3 hari 2 malam di bandar kuala lumpur.Memang tiap-tiap tahun co.aku adakan seminar di berbagai-bagai tempat.Tapi tahun ni,buat kat KL.Seramai 150 orang ikut serta dalam seminar itu yg berlangsung pada hari jumaat,sabtu & Ahad. Kami berangkat menaiki coach dari s'pore terus ke KL dan ambil masa dlm 6-7 jam baru sampai.Biasalah bandar KL selalunya sesak dgn Jam sana-sini. Sampai aje di hotel,kami dijemput oleh kumpulan dari cawangan KL yg jugak mengikuti seminar tu.Jadi bertambah meriahlah seminar kali ni dari s'pore & KL branch.Selepas saja berehat kami pun diberi kad untuk check in ke bilik.Seminar kali ni,kami di suruh supaya berpasangan sebilik dengan orang dari KL branch.Jadi aku pun tak tahu sapa room-mate aku. Bilik aku terletak ditingkat 28.Lalu aku pun terus cari no.bilik dan terus masuk kebilik.Bilik biasa aje,standard room dgn satu katil masterbed lengkap dgn semua kelengkapan.Aku pun masuk dan terus check ficilities yg ada dlm bilik tu.Bukak lampu,air-com,TV dan tirai bilik supaya lebih terang.Kelihatan bilik aku berdepankan ibukota KL yg begitu padat sekali dgn bangunan-bangunan yg indah.Tengah diri di tingkap,tiba-tiba pintu bilik di masuki seorang lelaki berkulit agak gelap terus masuk bilik.Mungkin dia ni room-mate aku agaknya.Memang tak silap.Dia memperkenalkan dirinya sebagai Sam berasal dari Penang dan bekerja di KL.Lalu kami pun berbual dgn mengenali diri masing-masing. Lama jugak kami berbual,Jam sudah pukul 5.30 petang da aku pun nak mandi kerana badan agak lekit dan panas,lagipun jam 6.30 ptg kami akan turun malam malam.Lalu aku pun tanggalkan pakaian aku dan pakai towel.Sebelum masuk mandi,aku pun nak bikin air minum dulu.Tengah bikin air teh,tetiba aje,towel yg aku pakai terlucut dan tinggal spender RENOMA color putih yg aku pakai.Nasib baik belum bukak spender aku,kalau tidak tentu aku bogel depan dia. Sam,Jgn marah,towel wa jatuhlah,tak sengaja,kata ku pada sam.Its OK,anyway kita kan sama-sama lelaki,apa yg nak dimalukan.What ever Lu ada,wa pun ada,dia jawab berseluruh.Wah,badan lu cantik,ada muscles,macam bodybuilder,posinglah sikit wa nak tengok?usik dia kat aku.Sememangnya memang aku ada angkat besi kat gym.Itu pun dua kali seminggu ikut mood.Aku pun apa lagi posinglah depan dia.Mata dia aku tengok asyik tertumpu pada bonjolan dlam spender aku.Pulaknya aku pakai color putih,jadi nampak bentuk batang konek aku yg separih tegang tu.Aku pun diri ditepi tingkap,minum teh sambil hisap rokok.Mata dia terusan menjeling kat benda tu aje buat aku tak kena gaya dan terus pergi mandi bila dah habis rokok aku. Habis aje mandi aku pun campak spender dan baju T-shirt yg aku pakai tadi ditepi beg aku dan terus pakai pakaian yg lain.Sam pun bangun dan giliran dia pergi mandi.Dia pun tanggalkan semua pakaian dia,lalu saja berbogel masuk kebilik air.Aku buat tak nampak aje. Setelah habis mandi,kami pun bersiap-siap untuk pergi malam malam di salah sebuah restoren dibawah.Turun aje kat bawah dah ramai orang.Dibawah,kami berdua buat hal masing-masing.Lalu aku pun pergi ambil makanan yg secara buffet style.Aku pun duduk dengan member-members aku yg lain sambil makan kita berborak-borak. Habis aje makan,kita sambung duduk dilobby.Makin ramai orang duduk dilobby,agak sesak.jadi aku pun mintak naik atas kebilik untuk rehat.Jam pun dah pukul 11 mlm.Lalu aku pun terus kebilik aku.Sampai aje dibilik,aku pun salin pakaian.Rupanya,aku terlupa nak bawak seluar boxer aku untuk tidur.Terpaksalah aku tidur dgn hanya pakai spender aje.Air-con aku kecilkan sikit supaya tak sejuk dan aku bukak bidai jendela untuk melihat kota KL diwaktu malam.Sambil baring,aku pun on TV tengok channel MTV.Kerana terlalu ngantuk dan sam pun lambat balik mungkin pegi nightlife dia.Aku pun bangun,tutup semua lampu kecuali lampu bilik air supaya ada sikit cahaya.Lalu aku pun masuk tidur. Tengah nyenyak tidur,terasa nak terkencing pulak.Tengok jam pukul 2.30 pagi.Lalu aku pun bangun,terus masuk bilik mandi yg tak berkunci.Bila aku masuk aje,terkejut aku sekejap bila aku nampak Sam tengah berdiri dalam keadaan bogel.Aku nampak tangan kirinya mengenggam spender yg aku pakai siang tadi dan sebelah lagi tangannyga tengah mengurut-urut batang konek dia,mungkin lagi melancap.Bila dia nampak aku masuk,kelam-kabut dia sembunyikan spender aku tadi.Matanya aku tengok agak layu mungkin lagi stim habis.Aku tak jadi kencing dan terus keluar.Aku pun baring balik kat katil.Tak lama kemudian,Sam keluar dengan keadaan bogel duduk sebelah aku dan minta maaf atas apa yg dia lakukan tadi.Katanya dia terasa terangsang dan stim bilamana dia tengok aku posing depan dia siang tadi.Jadi Spender aku dijadikan alat untuk dia melancap.Katanya lagi dia memang cepat stim bila aje tengok orang pakai spender aje depan dia.Aku hanya tersenyum dan suruh dia laksana hajat dia dulu,pegi melancap.Kata dia di baru habis melancap dan kasi balik spender aku dan ucap terima kasih. Malam tu sam tidur dalam keadaan bogel dan aku hanya pakai spender renoma color merah.Keesokkan harinya sam minta aku pakai spender aje bila dibilik dan dia saja berbogel.Mungkin jugak sam sorang Gay,tapi takut jugak aku nak tanya dia.Nasib baik dia tak suruh buat benda-benda yg bukan-bukan.Kalau tak niaya aku dibuatnya.Aku bukannya Gay. Setelah 3 hari kami di KL,tiba masa untuk berpisah dan sam ucapkan terima kasih kerana jadi room-mate dia.Yg penting dia dapat melepaskan hajat dia.

No comments: